今期流行~~Hello kitty

      o喜o喜!
好開心,經過啱啱過去嘅weekend...我已經走遍好幾間麥記換取了, 我嘅新玩意---hello kitty! 我揾得幾辛苦呀! 連自己都被太陽晒黑了hellokitty7.gif, 因為我屋企附近有d麥記,仲未有hello kitty 玩具換架! 麥記d人同我講,要去晒現時d玩具, 之後先可以有hello kitty換....唔怪之得, 我揾得咁辛苦喇! 但麥記d人好好, 比好多 information我, 叫我去第二間試試. Yeah!!終於,揾到間有喇!  好開心!  我而家周不時都會touch下我的新玩意hellokitty1-2.gif! 因為好得意囉! 哈哈! 


                           hellokittyedge1.gif


        到星期一,July23我男朋友仲去佢公司附近個間麥記幫我揾, 到放工仲比surprise我忝! 真多謝晒!
  原來,我男朋友公司附近無咩小朋友.  到 lunch time, 他諗住買個happy meal餐,仲問人有無hello kitty玩具換,係麥記做d人,都覺得我男朋友幾怪...d麥記人, 仲笑晒口答我男朋友...好彩都揾到隻我無嘅玩具. yeah!

離我儲一套嘅目標唔係好遠.

                        
hellokittyedge1.gif
       
唔知點解?自從換咗麥記hello kitty玩具
hellokitty3-1.gif之後, 我就好想好想睇書. 可能麥記依set hello kitty都係文具為主,所以,我好想睇書hellokitty3.gif,順便用埋依set hello kitty. 我已經攞咗自己書架上d書,再一次返睇過. 但原來返睇書,又有另一番樂趣, 哈哈! 黎緊依個weekend除咗計續揾hello kitty and 食麥記食物之外, 我仲會去書店行下,....睇下有無書想買.  

                            hellokittyedge1.gif








hellokitty25.gif記門口張poster...話比我知, 有hello kitty換呀!!!
kitty3.gif



hellokitty25.gif麥記換返黎仲未刷袋個樣                   
hellokitty25.gif
, 記事簿, 貼紙, 書簽, 儲物袋, 杯子,化妝鏡,
                                                                           個儲物袋啱啱可以放得落我個相機!


hellokitty25.gif 
Brian星期一換個果.                         
hellokitty25.gif
裡面,有書夾,筆, &簿仔
hellokitty21.gif
有一對hello kitty,一男一女

4 comments:

  1. 個化妝鏡好似好靚, 乜原來個杯都有咁多款 !

    ReplyDelete
  2. ✿MissCheeseCake✿。◕‿◕。29 July 2007 at 18:56

    我見過有個美國blogger 都好似換到其中一款,我就好似未見過,唔知香港冇,定自己唔留意

    ReplyDelete
  3. 高貓貓: 你知唔知我差唔多走咗十間以上嘅麥記揾hello kitty公仔,但都係儲唔齊! 激氣! Miss Cheese Cake: 我都唔知香港 or 美國有無依d hello kitty. 但我都幾仲意hello kitty,咁咪去麥記換囉!

    ReplyDelete
  4. 嘩 !!  好靚呀 !!  靚過香港換嗰d好多喎 !! 個儲物袋好正呀 !!

    ReplyDelete