屋企人去旅行

   我parents, 三妹,五妹,已經係七月三號離開咗加拿大,佢地去咗旅行. 要成九月先見到面!
   
    有d唔捨得佢地!  臨走之前個日,我打電話比屋企人(例行動作) and 順便了解回程 and 起程時間, 我吳爸爸問我要d咩手信,我就講笑咁講咗:23d2....類似電器型號嘅code. 我爸爸即刻叫等陣,又話要攞筆, 又話要叫阿妹聽, ...for sure. 哈哈!十分好笑, 之後,我話講笑咋....唔洗買啦!個code係假架! 我再係電話筒講: 如果,我突然間有咩想要咪email比你囉,吳爸爸! 唔知吳爸爸到咗酒店會唔會強check email呢?哈哈!


No comments:

Post a Comment