排隊



上面依張相..係一個yahoo blog友copy低!
KITTYMSN表情图片11
睇下幾多人排I'm not a plastic bag!



   嘩!一入yahoo 網頁就見,有好多言論講Anya Hindmarch嘅 I'm not a plastic bag嘅事! d人排隊去買,排足成日,突然間諗起上星期嘅Apple i-phone 排隊潮. 同埋諗返起,...自己也曾為一樣野如此發狂
.....去排隊!

   首先,講 i'm not a plastic bag, 我依邊都有得買,仲係幾個鐘買晒! 講真,我連幾時有得出售我自己都唔知, "冒醒醒", 即係我唔係好想要依個bag喇! 哈哈! 但如果有人送比我一定要! 但係環保袋黎講,真係幾好...唔錯. 但籍着此事,我覺得遲d會有更多第二d牌子出環保袋! Now,只怕將來去超市都要show off 0者!

    而Apple i-phone,我以前係apple user, 但我完全唔會為依部i-phone去排,...一來加拿大版要十一月先有,而且,無我最想要嘅function. 所以,無諗! 但如果我身邊朋友有,都想攞黎睇下! 

     我曾為兩本書而瘋狂!...走去排隊! (真係一位書蟲表現)048op.gif!  一本係克林頓自傳嘅親筆簽名會而排隊,..但被Brian拒絕咗. 原因感覺好危險, 一個人有屋唔瞓,點解要係街過夜..所以,無去克林頓簽名會! 而第二本書就係Nigella Lawson著作嘅---談煮藝嘅書. 唔知點解好仲意佢煮野...除煮野又講埋其他地方過時過節會點..咩都講d咁喇! 我自己學咗唔少野, 我就係為Nigella Lawson嘅簽名會而排隊. 都好! 後尾我可以同佢傾咗幾句計and影相! yeah!




本書嘅前...and後




kitty110.gif
Nigella Lawson幫我簽咗名呀!


KITTYMSN表情图片12
其實,依本書係Brian送比我! so,依本書對我黎講係非常值得收藏!


  
我同Nigella Lawson影相呀! yeah!(06年九月)

2 comments:

  1. Vicky: 能夠見到自己欣賞嘅作者真係好開心架......我自己都好鍾意看書,不過冇能力看英文書,真係好難明架......你話o個個環保袋,咪又係因為明星效應囉......聽講而家由港幣120元,炒至6000元喇,你話值唔值喇?

    ReplyDelete
  2. 係呀! 我比較仲意看書, 以前,我中學時期好仲意看張小嫻d長篇小說嘅! ....個袋,..咩住依個袋出街又唔會靚d. 我諗大部份排隊d人都係想攞黎炒!

    ReplyDelete