自己整蛋撻

     可能啱啱過去嘅周末, 我and Brian都食咗蛋撻

, 依幾日, 蛋撻嘅味道仍然係我腦海中, 所以, 自己個心就好想整蛋撻食
hellokitty4-2.gif, 咁啱依排自己好仲意睇課外書read3.gif, 又比我係自己間房嘅書架, 揾到本食譜, 就睇到有一頁係教整蛋撻. 咁啱屋企又有材料, 我就嗱嗱聲就跟住食譜做, 原來整蛋撻都唔係好難....自己做做下, 都開始捉到d 技巧, 無幾耐

, 我嘅製成品--->蛋撻,就完成. 咁啱今日Brian放早, 又未開得飯
food4-5.gif, 他見到有新鮮蛋撻出爐, 當然即刻試食. 嘩!他試一啖, 就即刻話: "d蛋撻好得呀!!". o喜 o喜! 我都覺得幾好. 第一次整蛋撻

, 有d咁嘅味道算係咁 0架喇!


           

       當我品賞蛋撻嘅時候, 我就諗起自己細個果陣時, 好仲意食香港嘅聖安娜蛋撻, 因為係曲奇餅抵, 好食d. 我問Brian仲意食咩抵嘅蛋撻,....他好似無咩點聽我問咩, 只問我...可唔可以今晚食多個蛋撻. 哈哈! 我地就係咁...有時我問佢問題, 都唔知佢有無聽, 但他都話我, 有時我都問非所答, 哈哈! 但後尾他都有答我仲意食咩皮嘅蛋撻! ....原來,他食咩野皮嘅蛋撻都無所謂. 我自己就遍愛曲奇餅抵嘅蛋撻, 當然今次我都係整曲奇餅抵嘅蛋撻喇! 好彩屋企本食譜係教整曲奇餅抵 0者! 如果唔係我今日都未必整蛋撻食!
              


        到食完飯, Brian 就去咗煲水, 原來沖熱奶茶
, 配蛋撻!...哈哈! Brian都幾碰我d蛋撻場! ...thx!

             




我自己整嘅蛋撻呀!


製造蛋撻嘅過程! 壓緊蛋撻皮.....



No comments:

Post a Comment