尋找~~玩具


     早排係香港麥記有hello kitty扭蛋換,好想要,但五妹係香港幫我換咗,十分開心
wording4-4.gif. 真係要
wording-14.gif五妹!

              
09x.gif09x.gif09x.gif

  
上星期五, July 13號,同四妹通電話
, 她話我知,係加拿大麥記,食happy meal都有得換取hello kitty hellokitty1-2.gif玩具. 我聽到都好興份.  我就即刻去咗我屋企附近個兩間麥記....結果係--->揾唔到smile19.gif. 都唔係hello kitty黎! 係換其他我唔識個d公仔wording8-2.gif. 可能同四妹住唔同區, 所以,揾黎揾去都唔見有hello kittyhellokitty1-2.gif換.  我都開始放氣!

             09x.gif09x.gif09x.gif

   到星期四 July 19, 我男朋友無端端話會遲放工,原來,他係去麥記揾----有無hello kitty 玩具換! 點知個答案係--->揾唔到. 但他就買了我想食嘅薯條. 講真,星期四朝早,我打電話比男友 and 發 "up" 風----話想食薯條, 估唔到自己個日dinner就係食薯條food1-9.gif,好彩自己個日busy整蛋糕b10.gif, 遲咗煮飯happyface9-2.gif. ...End up 就咩都唔洗煮, 我自己就食薯條當晚餐. 但好感動Brian很同我周圍揾hello kitty 玩具....wording2-4.gif

           09x.gif09x.gif09x.gif
     依個weekend會盡量揾hellokitty3-1.gif...揾唔到就算,唔強求咁多!



,Brian買成個meal. 我只食薯條 and 飲汽水! Burger無食, 仲放係雪櫃 ..

8 comments:

  1. 希望你可以搵到啦

    ReplyDelete
  2. Vicky: 你四妹幫唔幫到你呀??你男友真係好錫你呀,呢個男人嫁得過!! 香港地鐵公司又換緊Kitty喇,好靚架,你叫五妹幫你Y....

    ReplyDelete
  3. 近來我成日食M記食到怕...

    ReplyDelete
  4. 做人男友真係唔易, 想當年換 Snoopy 食 M記 食足個幾月...人都癲...

    ReplyDelete
  5. Heiki 媽咪: 我走遍幾間麥記, 我已經換到部份Hello kitty喇! 多謝你對我嘅祝福! 爆炸魔女: ~ 我費事叫四妹幫喇! 四妹係今個summer好忙,又要返summer school,又要做暑期工(返兒童教育中心), 非常唔得閒. 四妹都係聽暑期工裡面d小朋友話,....係麥記有hello kitty換. 她自己都唔得閒去. 所以, 自己盡量揾,到揾唔到先揾四妹! ...但我係依個weekend走咗幾間麥記終於揾到部份hello kitty 物品喇! yeah! ~~ 我男朋友都幾 錫我架! 0喜0喜! 由於我未揾到一套hello kitty. 所以,他黎緊 lunch time都會去公司附近嘅麥記幫我揾,他還怕買repeat. 事先影定d hello kitty相係手機裡面. 買之前對下有無買錯. 哈哈!  .....嫁人! 依排都幾多人"吹"我快d嫁...哈哈! ~~~ 琴晚,同五妹係msn聯絡, 她也話我知香港地鐵黎緊有hello kitty換,我叫她盡量換,換唔換到﹐我都唔會唔開心. 一樣開心架!  費事比壓力佢喇, 而且她已經買咗唔少其他野比我喇! 五妹去到香港都成日話要買野比我,我已經開心到飛起喇!哈哈! 小威威: 你食麥記都幾創新...把薯條放入burger裡面 食. 哈哈! 香港食快餐都幾多選擇,你可以去下美心 or大家樂...之如似類! 我都係想換hello kitty先去多咗麥記,平時少去.. 黑仔 :都係一個好經驗...食咗成個月,有無增磅? 咁你女朋友咪好開心囉!    

    ReplyDelete
  6. 我咋晚見到Marville Mall (Walmart) 裡間仲有, 唔知你& Bf 有冇去過?! 

    ReplyDelete
  7. 高貓貓: 我唔係住你個區, 但我已經走咗去我屋企附近d麥記揾過! 都揾到d hello kitty喇! 有d麥記先係星期六July 21先至係first day出hello kitty公仔. 黎緊我and 我男朋友會計續揾. 但thanks你提供換hello kitty嘅地點. 唔該晒!

    ReplyDelete
  8. 唔講唔話,原來有D 麥記未出, 希望你能快D 揾齊 !

    ReplyDelete