整蛋糕


  上星期四我男朋友,Brian 生日
emoticon67.gif我整咗兩款cup cake020102c7.gifb21.gif比佢做生日蛋糕, 嘩! 他一試就愛上double chocolate cup cakeb21.gif. 啱啱過去嘅weekend Brian仲問我會唔會再整黎食

, 哈哈! 平時,Brian都唔係好仲意食甜品, 今次竟然主動問我整唔整多次....好啦! 見今日有d興起and 手痕就整喇!


                



   黃昏時段, 我就急急腳咁去咗超市買雞蛋
food1-12.gif, 之如似類整蛋糕嘅材料foodfood3-3.gif, 之後就嗱嗱聲返屋企整home1.gif, 因為我要趕住Brian放工之前整起, 然後,我會將double chocolate cup cake 收埋係雪櫃equipment4.gif裡面, 比個surprise佢. 好彩,他今日話會遲少少happyface1-16.gif先放工....very good! 哈哈! 遲d放工我都話very good! 唔識我d人仲以為我好衰添!
              
               


   好喇!唔講,要拾野 and 洗野
! 他就返!  我今日連飯都遲咗煮
....唔怪之得,個肚係咁打緊鼓喇
但都係自己預算時間內完成!yeah!!


  rank_019.gif我嘅製成品! Double chocolate cup cake!rank_019.gif

No comments:

Post a Comment