遲來的禮物

     July 12號係我男朋友生日, 但我男朋友竟然係July 20 也收到生日禮物
gift-1.gif, 我都嚇了一驚! 都好呀happyface35-2.gif! 這兩份遲來的生日禮物係...兩支紅酒
and  一套筆,
....但我最仲意就係個兩支紅酒, 我即刻話晚上要開黎飲
.  但我好唔想煮飯. 又怕出街食, 所以, 就係KFC 買咗兩個雞套餐
kfc.gif, and 順便係超市買一大塊old white cheddar cheesefood 攞黎送紅酒. 哈哈! .....嘩!支紅酒好厚葡萄味062.gif. 好香呀!....我好仲意呀littlepeople1-7.gif! 可能早排飲白酒多! 突然間飲返紅酒, .....先發覺自己原來喜歡紅酒多d.






依兩支紅酒就係我男朋友--遲來的生日禮物. 中間塊芝士係我買架! 我地只係飲咗右手邊個支


套筆都係我男朋友遲來的生日禮物




星期五我和Brian的晚餐!








    之後果日July 21 saturday, 去行街買野
littlepeople-6.gif, 為咗被條街d人. 所以,我 and Brian決定行地下通道, 咁啱比我地見到有間港式麵包鋪, 就買咗麵包黎食, 仲買埋蛋撻food5.jpg and 紙包凍奶茶. Our lunch 就係坐係food court 食港式麵包cake20a43.jpg. 由於趕時間, 所以, 食完即走. 但比我發覺,---- 原來d外籍人士好識嘆, 攞住份報紙, 買杯熱茶,買個蛋撻food5.jpg, 坐係food court 睇報紙,涼冷氣, 002d.gif我都覺得幾爽渦!   行完街, 就去咗超市買羊扒beaf.gif, 一d蔬菜

,
food8-4.gif 水果

..就返屋企, 因我想今夜煮飯
cookboo.gif, 飲埋支紅酒.   一支酒飲咗成兩日, 但同Brian一齊飲得好開心呀!  唔知紅酒係咪有d乜野化學作用呢? 飲完紅酒,成個人都可以靜下來, 唔怪之得有d人, 開心或者唔開心都會飲酒喇, ...因為可以舒緩情緒吖嗎! 我覺得飲紅酒

,最好同時吃點芝士,...因紅酒同芝士跟本就係絕配, 芝士還能夠帶出酒香! 但中國都唔輸蝕...原來,飲紅酒,配皮蛋都係相當好嘅配搭! 而且,皮蛋更能夠帶出紅酒嘅香味忝! 大家可以試下!




cake_00031.gifcake_00011.gif  港式麵包  
                                 
food27.giffood20.gifroastbeef.gif
晚餐,焗番汁飯&煎羊扒




      星期日, July 22, 唔知係唔係星期六食咗d港式麵包...and蛋撻. 到星期日三點三時份,有d掛住蛋撻, 咁啱Brian又係同我嘅感覺一樣, 所以,我就決定去買蛋撻做下午茶, Brian就負責沖3合1 熱奶茶
drink4.gif,. 雖然,蛋撻店離我屋企, (步行)都有20 分鐘. 但一來一回我都做咗唔少腳部運動, 所以,食蛋撻 d高脂食物,都唔會有內疚感, 哈!
010.gif星期日下午茶係---熱辣辣蛋撻 and 熱奶茶, 我仲一邊嘆下午茶,一邊睇書忝!


 

6 comments:

  1. ✿MissCheeseCake✿。◕‿◕。24 July 2007 at 19:15

    難唔難買到港或麵包蛋撻呢,貴唔貴? 我好鍾意食蛋撻,不過係要曲奇餅皮,酥皮則麻麻

    ReplyDelete
  2. 嘩....你買咁多面包食既? 我好鍾意奶茶配蛋撻....美味! 仲有你咁識噗既....用芝士黎做紅酒既小食....可惜我唔飲得紅酒呢!

    ReplyDelete
  3. 始終 沖一包包奶茶粉 無咁好飲!

    ReplyDelete
  4. Miss Cheese Cake: 我居住個區,就真係好少賣港式麵包店, 除非去唐人街喇! 但我自己盡量都唔會去唐人街, 因怕人多,怕揾車位泊, 不過, 加拿大都算係幾多港式嘅食架! 而d港式麵包價錢, 就$6 有六個,($42 hkd), 我自己都唔知算唔算貴!! 至於,食蛋撻我都係仲意曲奇餅皮架! 咁啱嘅!! 心樂: ~係呀! 賣咗六個麵包,兩個蛋撻, 因為買六個以上就唔洗收稅囉! 買多d,咪留第二日返工當早餐食囉! ~~係呀!用芝士配紅酒,個感覺好好架! 小威威: 唔緊要喇! 我飲奶茶唔係好講究,哈!過下口癮就算!

    ReplyDelete
  5. 咁啱搵到呢篇blog, 發現Brian同我哥哥係同一日生日架~~~yeah~~~
    之前去完婚紗展, 其中有一檔賣紅酒, 我哋試咗2隻, 鍾意飲果香味濃既紅酒, 因為唔鍾意飲濃烈的酒精味~~~遲d再試吓有無其他果味濃郁既先, 諗住平日可以飲&買嚟婚宴用~~~
     
    [版主回覆03/03/2008 16:14:00]細細粒:   ~好surprise 呀!! 你會睇我以前啲blog 呀!! 好多謝你, 用咗咁多時間去睇我個blog.....!   ~你哥哥係July 12 號生日架!! 又會咁岩,同Brian 一樣, 但我諗你哥哥唔係同Brian 同年喇!! right??   ~果香味重嘅紅酒,係會比較容易入口啲, 你婚禮時,都唔需要話買啲好貴嘅酒招呼人,只要隻酒係岩口味,就ok架喇!! 因為我相信, 你and Raymond 係果日係主角, 酒係配襯, 但唔可以無酒喎!! 喜慶節日,有啲酒襯下,會更加有氣氛!

    ReplyDelete
  6. 真係唔知喇, 我哥哥係虎年, 咁brian呢?

    ReplyDelete