暑期活動

  上星期,開電視,見到中文電視
equipment-1.gif做緊"
新聞透視
"﹐講話夏天到



happy-face-summer.gif,家長會帶小朋友學乜野! 聽到個topic幾interesting咪睇下囉! 原來,有d家長會帶小朋友學---手鈴. 話時話,我十五年前學過手鈴架! 但唔係媽咪帶我去學, 係我係香港讀中學時,見到手鈴表演, 覺得好得意,咁我就自己參加,當做課外活動.  手鈴--係每個人負責幾個音樂符號, 每一個演奏者都要分工合作才可以演譯一首歌曲.  仲記得個陣時, 大家一班人演奏完一首歌, 大家都好有滿足感. 好開心.  估都估唔到新聞透視會介紹依樣樂器. 因我自己覺依樣樂器好冷門. 哈哈!

   我細個放暑假,都無咩話特別學d乜野! 因我係閒日,一放學都要去,數學班,英語班,學鋼琴littlepeople-11.gif,and drawinglittlepeopledrawing.gif. 係暑假就將平時學d野學多幾日,加碼! 就係咁! Mostly係暑假,我都留係屋企做暑期作業, 由於我屋企十分多家庭成員,所以,多數留係屋企同妹妹玩,又一日,媽咪見我地係屋企又十分放心.

  但而家d小朋友唔係咁簡單,我見我d表妹,細細個,唔夠小學一年班,就學一大鑼野! 芭雷跳, 歌唱班 , 畫班littlepepople.jpg, 游泳班 , 英語班, 數學班, 幾樣樂器


littlepeoplepiano.gif ....聽個小朋友學咁多興趣班, 都嚇我一跳. 比着係我,我頭都暈埋!

smile49.gif










003-1.gif下面兩張相, 係"新聞透視"影出黎...班小朋友表演緊--手鈴!







1 comment:

  1. 我以前讀中學時都學過手鈴,亦入過手鈴隊,但後來我學太多野,無時間理佢啦!哈哈
    [版主回覆02/09/2008 07:18:00]陶陶夫人:   ~真係好開心,你係我以前啲網誌作回應!!哈!   ~講真,手鈴都唔係好多人玩嘅活動, 你都有學過,我哋好有緣呀!! 哈哈!! 我都係學咗年幾就無學喇!! 其實,我學手鈴都係陪同學去學,點知學下學下剩返自己學,但手鈴都幾好玩吖!! 成班人表演完一首歌,好開心架!! 開心到成班人一齊拍手!! 哈哈!!

    ReplyDelete