燉蛋

  
    我自己心血來潮
heart好想整d特別嘅野食, 又好想食甜品
!!!! 突然,記得自己網友係早排整燉蛋
food11-2.gif, 所以, 就跟住整. 估都估唔到自己第一次整就成功咗! Yeah!

非常開心呀!  原來, 整燉蛋嘅過程都唔係好復雜. 好快就完成. 我以後都唔洗出街食喇! 自己整又經濟, 又方便. 

          
02.gif02.gif02.gif

    
蒸完燉蛋, 我將熱辣辣嘅燉蛋就 "灘" 凍咗一陣, 再放雪櫃, 就有冰凍燉蛋食,我自己今次唔敢整咁多份量住! 整住少少先, 而家成功,下次整燉蛋嘅份量就可以加大d.  而且整燉蛋都唔係好多用具要洗. 今次,真係多謝晒
monkey2-2.gif,爆炸魔女教路!

             02.gif02.gif02.gif



依兩杯就係我嘅傑作!!~~燉蛋!  我請咗杯比Brian品賞, 他話會再食! yeah!!!!

 
都唔係好多材料

and 用具


! 一眼見晒! 見唔見到我張貓紙...



10 comments:

  1. 我都好鍾意整燉蛋食架,又易煮又好味,不過我就鍾意食熱嘅燉蛋la

    ReplyDelete
  2. Vicky: 恭喜你呀....再學多D就唔駛出街俾人賺我地D錢啦.....

    ReplyDelete
  3. 我都買左本甜品書....學整甜品 ^_^

    ReplyDelete
  4. 喂!~ 你幾時開甜品店呀!@~ 我第一個來"幫親"你呀?

    ReplyDelete
  5. 係咪冇落旦黄?白色嘅? 令我諗起香港D雙皮奶 & 旦白"鄧" 鮮奶 ! Yummy !

    ReplyDelete
  6. Heiki 媽咪: ~你都仲意食燉蛋架! 咁啱架! ....係囉!原來燉蛋唔難整架!自己係一個廚房新丁,所以,現在不段研究唔同野食囉! 以前去甜品店 or 去chinese restaurant都會order燉蛋架! 而家自己識整, 唔洗出去買黎食! ~~而家夏天我會食凍燉蛋,但冬天就食熱嘅! 因我依邊冬天凍到得人驚! 爆炸魔女: 係呀! 學咗燉蛋去街唔會再叫, save咗唔少錢. 哈哈! 但都要多謝你教識我整. Thanks! 心樂: 買咗甜品書. 咁就跟手去買材料整喇! 整完post上blog比我參考下! thanks! 小威威: 你太誇掌我喇!我係廚房新丁,邊道有可能開甜品店鋪呀! 哈哈!

    ReplyDelete
  7. 見到你整燉蛋... 心'旭旭'又想整嚟食吓 哈哈

    ReplyDelete
  8. ✿MissCheeseCake✿。◕‿◕。24 July 2007 at 19:11

    我都想整呢~不過最好唔駛整有得食

    ReplyDelete
  9. 係咪燉蛋白呀 ?!!  點解係白色唔係黃色嘅 ??

    ReplyDelete
  10. 高貓貓: 我有落蛋黃架! 可能我落多咗牛奶啩, 所以,d似燉蛋白喇! 而且我影相時,咁啱出面有好多陽光, 所以, 更加似燉蛋白, 哈哈! 係呀! 我記得係太湖酒家 d雙皮奶都幾好食架! 而且好平, 每年聖誕節假期,我會同屋企人去食架! 炭炭媽: 咁就快d整燉蛋食啦! 雪凍咗....就係夏天最好嘅甜點喇! 依排香港咁熱, 用來燒下暑都好呀! Miss Cheese Cake: 原來你咁懶嘅!哈哈!...冰凍燉蛋好好味,而且又容易整, 得閒就自己試下喇! Beauty Sandy :我有落成隻雞蛋架! 可能我手多多落多咗牛奶啩! 所以,有d似燉蛋白喇! 而且,我影相時, 出面d陽光仲好好! 所以, 影出黎更加似燉蛋白喇! 哈哈!

    ReplyDelete