Summer 無咩胃口



前日,杯芒果汁                                             
琴晚切嘅西瓜, 成十幾磅,但我會好快食晒!哈!


    
近日,無咩胃口!好唔想食飯
thrice.gif,  坐低起身都有d暈, 可能天氣比較熱happyface-16.gif晚上, dinner 時段, 好想飲凍野icetea.gif。 所以,榨生果汁飲f11.png, 見雪櫃equipment-3.gif有咩生果就係咁榨黎飲drink-1.gif!  雖然, 知道飲凍野無益,但無計喇! 飲完真係好舒服架!!!!087.gif人都開心晒!
            edge-1.gifedge-1.gifedge-1.gif

      好彩我冬天時,買咗個榨汁機blenders-icon.gif, 本來諗住榨荳漿飲,但榨咗一次,個榨汁機就無用, 竟然,係依個夏天大派用場,....差唔多日日用, 前日,芒果汁,琴日就整西瓜汁57.gif,認真透心涼,....雖然,我自己好怕切西瓜, 因為西瓜好重,每次都切cookingtool1-1.gif好耐, 但,西瓜係我至愛嘅水果, 所以, 煩d都照食. 

       我諗遲d要學,我嘅網友爆炸魔女,整燉蛋,楊枝金露食下,燒下暑先得!

No comments:

Post a Comment