一早出街

     
, July 27, Brian好早,好早就放工, 我都未得....他就call黎話比我知想去邊道, .....之後, 我地去咗手提電話鋪出電話
. 當然,唔係我換喇! 係Brian出新手電! 其實,他比以前換手電嘅比率緩慢咗!  以前我都未望清楚佢部手電已經換咗! 哈哈! 原來而家, 他公司包埋他手提電話服務, 但反而換手電嘅比率慢咗...真係好笑! 去完電話鋪, Brian就提議去附近間麥記食野, 佢話當下午茶渦! 但都五點幾都算食下午茶呀?? 哈哈! 其實, 我地都想係唔同嘅麥記碰碰運氣, 睇下仲有無hello kitty 玩具換. 但途中, 見到Royal Ontario Museum (ROM) 個層building.  就係依道等咗 and 影下相, 講開依座building真係重建咗好耐, 幾年都有喇! 我以前行親依道, 我都會兜路行, 因條行人路好細條, 過馬路都痲煩d, 但星期五經過個陣時,就唔同晒, 條行人路闊咗好多, 我就好似遊客係咁影相 .   因依層Royal Ontario Museum起完之後嘅外型都幾特別架!


     Finally,去咗麥記,依間麥記都有hello kitty 換, 但唔係我想換果d...所以,去麥記只係食下野


!我都好耐, 無係依下午五點幾依d時候同Brian坐係麥記食野! 感覺好似讀大學個陣時咁,哈哈! 


       之後,返到屋企都六點幾, 由於食咗麥記, 所以,我無意識煮d咩晚餐, 要等到九點幾先感覺少少肚餓, ....但依日晚餐我仍然都係幫瀙麥記---
chicken wrap! 因我仍想揾hello kitty 玩具囉! 但Brian就唔食麥記, 去咗第二間鋪買咗炒飯食 ! 結果,行咗幾間都係無我想換嘅hello kitty 玩具換! 激氣 !





依座Royal Ontario Museum 係三尖八角, 相機影唔到wide angle呀! 係影到咁多


依副相除咗睇下我之外,仲可以睇到對面馬路有幾多人排住隊入去Museum參觀!

4 comments:

  1. 哈哈!~ 加拿大 手機平唔平?? 依家香港 hello kitty 蛋 蛋 在M記 280蚊可以買一套....

    ReplyDelete
  2. 搞到我都想去睇下添!

    ReplyDelete
  3. ✿MissCheeseCake✿。◕‿◕。31 July 2007 at 22:33

    座bldg好特別,有d眼花~

    ReplyDelete
  4. 小威威 : 加拿大出正常手機嘅比例係貴過香港, 而且, 香港d款色多d, 但是如果係用blackberry or PDA 電話, 加拿大就多d款, 但我而家係用緊後者! 心樂 : 依個Royal Ontario Museum係重建嘅建築物! 但是就好有時代感! 而且, 每過幾個星期都有唔同展品展出! 所以,係Royal Ontario Museum 門口成日見好多人排長龍架! Miss Cheese Cake : 依座建築物, 其實起得幾有時代感,但可能我影得唔係咁好喇!

    ReplyDelete