Toronto 街頭表演

      一到夏天, 而且又係周末
weather1.gif多倫多就有好多節目, 成街都係人, 而且有好多路仲封咗! 我就真係令願坐交通工具,or 行路! 今一個星期因為...為咗換麥記hello kitty公仔hellokitty5.gif,所以,先出街.  嘩!成日周街行...搞到我好似參加埋街頭節咁! 以下五張相咪係多倫多街頭表演囉! 我自己就唔係好識欣賞,...覺得咗住條路!哈哈! 但都幾特色. 所以,影低! 還掂我成日出街,d人都當我係旅客架啦! 其實,我係多倫多生活咗十幾年以上.  見街d人影,自己都影埋一份! 





                         

     見自己出開街, 我就順便交埋屋企d雜費, 我係咁排隊happyface16-2.gifhappyface15-2.gif, 交電話費,又去銀行, 又再排隊 ...成間電話鋪,銀行都係人, d人手腳又慢, 銀行冷氣唔夠, 真係人都癲...交完所有費用, 又見到條街咁多人, 真係想快d返屋企...邊道都唔想行happyface18-1.gif,因為每行一步,都要好留心條路, 因為多人到行唔到直路! 我依日行路,好似跳舞咁,左行幾步, 右行幾步!!!!先返到屋企.






bear街頭有隊band! 但我唔係好知他們彈咩! 因條街太多噪音


bear
有個棋game! 我諗依個棋檔係白色帽嘅阿伯, 真係有人會同依個阿伯玩下棋架!


bear
依個攞黑劍人士,唔會成日move架! 但企係條街中間,...幾驚支劍突然會move, & 唔覺意打到人!


bear
依位坐係地 and 帶黑帽阿哥,係地下drawing. 但畫得都幾靚!


bear
對面好多臨時店鋪,唔想行埋去,實在太多人,連紅燈都有人過馬路!





No comments:

Post a Comment