我的成長

    上次返屋企探屋企人, 由於太多野要攞返自己apartment,所以,就去自己房摷d大型號嘅袋放野! 左摷右摷見到自己係香港讀中學時嘅功課簿...嘩!原來我以前spelling好差,哈哈!但錯得幾resonable...(邊有人咁講野,錯都話自己啱) 哈哈!  就係依個時候就心血來潮,就係房道揾自己以前讀書d相....比我揾到就入幼兒園張相, 加拿大中學畢業相,大學畢業相...其實,我都揾到香港中學D相, 但影完出黎好得人驚,所以,唔post係度,費事嚇親人..而小學相,媽咪話收埋咗係書房,我都費事入去揾....揾完又要拾,麻煩! 因為自己本來目的就係摷大型號袋....唔想越行越遠...

yelmMSN表情图片4
1)就入幼兒園張相                                      2)加拿大中學畢業相



3)係香港中學時候d功課---睇下有公仔"給"印架!




4)下面果三張咪係我大學畢業相...




4 comments:

  1. Vicky: 嘩,連中學d功課都仲keep住,你都好長情喎......你好叻呀,讀埋大學.....我唔係讀書材料,求其叫做讀完中五就出嚟做嘢喇.....唉!我都好想睇住我個仔戴四方帽呀.....如果有咁嘅一日,我一定會喊架!

    ReplyDelete
  2. 得架, 得架! 你仔仔keep 住依家嘅成績,一定入到大學.

    ReplyDelete
  3. 你以前塊面圓好多喎 !!  你宜家都好廋啦, 使咩羨慕我 !! 

    ReplyDelete
  4. Beauty Sandy: 係呀! 睇返以前d相先知自己以前臉圓圓, 哈哈!

    ReplyDelete