不能上網,加一肚氣!

  近排,不知為好,非常多野做. 琴日一起身發現電腦

internet.gif不能上網,仲以為網絡公司又重整d野, 所以,沒有理會,諗住晚上會好返,因我依邊d網絡公司周不時都係咁! 點知到晚上還未能上網,謂有等,....費事打上台同人理論...點知等到今朝 都上唔到,我咪打電話上台囉! 仲要等成十分鐘先有人接線, 他們竟然話我部電腦有virus...所以,block我網絡服務. 其實,網絡公司想我upgrade我部電腦,...說實話,你block 我上網服務之前又沒有任何通知,  話cut就cut, 而家又每日charge我錢. 咁即係點??我部電腦用咗幾年,不流都係咁...整到我要up grade部電腦 ,好彩我有多部電腦,而且手提電話又可以上網....,謂有站時用住依d先!   

   我好怕依道d人做野方式,烏龍,緩慢...去銀行往往排餐死...手腳又慢, 做做下野,又會同隔離位傾計,認真麻煩!   去交電話費, 我每次都check得好清楚,睇下d入數人員有無入錯我個account number. 因他們有時真係會打錯. 去郵局寄野話保正兩日到,但又唔係...價錢比足,服務十分差. 去超市仲麻煩,有次想買牛奶,竟然成間超市無得賣, 認真可怕. 有時係超市訂pizzapizza-1.gif,打電話去訂telephone.gif, 諗住夠時間去攞equipment.gif,點知 d人唔記得幫我整...無晒! 又要我去第二道買...我d時間就係咁浪費唔少, 我就係咁成日為依d野無時停,周圍走.

   講到坐地鐵,又有野講,有時坐坐下,無端端要人換過另外一部地下鐵車坐, 有時又突然間成架車停咗,相當利譜! 有時住係依道少d耐性,都會激死 ! 哈哈!   
   其實,我仲有醫料服務, 同埋依邊嘅人嘅工作態度仲未講....我諗我講埋真係唔洗煮飯喇! maggie1.gif
  
 依家講咗出黎,我肚氣,舒服晒,也多謝,網友聽我嘅勞氣故事! 可能我EQ唔高, 容易有一肚氣,哈哈!我今朝都食咗兩粒朱古力,...先令自己心情好返d...哈哈!

 


No comments:

Post a Comment