July 1st

幾靚---最高的塔,就係CN tower.  我上次臨返自己apartment之前見到CN Tower有燈着! 好開心, 自從CN Tower亮咗燈之後,就覺多倫多依個城市有返d生氣!!

July 1st---- Canada Day有假放,   July 2nd 仲有保假, yeah!  我已經同男朋友相論緊去邊道玩,邊道食! 我係加拿大都居住一段時間, 我最開心係知道有假放,唔洗做,可以玩,瞓幾耐都得! 哈!哈! 以前一公眾假期所有店鋪都關門,所以,我係放假之前會準備所有糧食. 其實,屋企都有好多野食,不過我以便不時之需! 我係咁怪,以為店鋪關門,會餓死....但男朋友,and all my sisters 都覺我發神經! 
   年年Canada Day 都可以玩煙花, 政府又會放煙花,...好好玩,氣氛好好! 雖然,d煙花不能比美香港, 但都好過無! 依幾年,加拿大有部部份商場係Canada Day都會開門營業....可以行下街.   睇下有無野減. 
   就係因為加拿大國慶,加拿大地錶---CN Tower. 係上星期亮燈, 而家CN Tower 更加吸引....yeah! 多倫多可以有d生氣喇! 無咁悶!

     咁啱七月一號,香港又係回歸大日子.我仲記得係十年前,我都有睇七一回歸直播,我一邊睇一邊喊, 講真我係有d唔捨得--Mr. Patten (
Christopher Francis Patten) 走. 仲記得個陣時Mr. Patten仲係落住雨走, 我諗無九七回歸,我未必會係加拿大居住. 當時決定係加拿大居住係我parents. 我移民時,年記好細, 如果我有選擇權,我會去加拿大只係讀書, 但唔會居住, 但命運就係咁....
  唔知點解係我自己字典之中, 回歸=移民! 移民對我黎講影響好深, 為什麼Vicky性格獨立? 為什麼Vicky有了主見. 為什麼咁着緊自己學業? 為什麼我特別愛護自己身邊嘅人? 為什麼害怕生孩子? 原來這樣,那樣, 就係移民令我有所轉變同影響!   

  講返香港, 係依十年嘅香港,令我最感動係SARS果陣時,我見到香港所有人都好同心...醫生不離不棄,所有人勇敢面對,無賴邊個唔啱, 雖然每個香港人係依段時候都過得好耕辛. 但就係咁向前面對. 依件事我覺香港人好了不起. 我都好pride自己係香港出世,曾經都係香港一份子.  今年,回歸十年,時間過得真係快. 我當然望香港日日進步喇!


No comments:

Post a Comment