郵局

   我都好耐無去過郵寄,如果唔係要幫Brian寄郵件比佢daddy,作父親節禮物
,我諗我都唔會踏足郵局.  由於,係加拿大---我果區,中午四點鐘就會截郵,過咗時間---- d郵件要等另外一日先寄, 咁就未必趕到父親節, 所以,我係中午時份12點就爭取時間走去郵局. 好彩郵局無咩人! 唔洗10分鐘就完成寄件程序. 仲可以send埋email話比Brian知,我完成任務! 
Email

*郵件



*郵局隔離間花店,d花幾靚!



    我見仲早,咪周圍行,我都有一段時間無行過依道! 見到花店d花好靚,影一倫,之後,行咗去書店,睇下有咩新野, 見好多介紹cover letter and 揾工需知嘅書, 係禍!依段時間high school and University要畢業, 差d唔記得屋企有個妹都要畢業添! 諗住揾本書偷下師,但我一行埋去,就有班--白人後生仔行去揾書,仲好似帶晒筆記, 都係唔好左住人, 咪去睇另一d野! 見到書店另外一面,有cookie mix, cupcake icing賣,原來係 Barefoot Contessa 嘅烹調書,順便擺依d做宣傳!!  再行去禮品部,竟然比我見到有hello kitty紙巾賣,係加拿大住咁耐真係少見,有hello kitty product賣
! 但自己就無買影咗張相留念。
Photographer



  hello kitty紙巾



 之後,去咗超市and 酒房行,依間超市and酒房太耐無行,賣d野好似高貴咗! 可能前排依度裝修過,所以,改變咗d風格...但我今日就無收獲!   我嘅中午就係咁過!

*係超市看到罐可樂...唔同咗包裝 (前面)




*後面----幾色彩濱紛! 我唔係可樂迷,可能轉咗新包裝好耐,哈哈!

No comments:

Post a Comment