八年啦!

     
June 12, 係我心目中算係一個大日子emoticon.  係....我同男朋友一齊生活咗八年啦! 我足足對咗我男朋友,Brian 成2920 日. 說實話,我見我男朋友多過見我Daddy!哈哈!

      我係June 11,已經作慶祝嘅準備,因為我要做蛋糕
! 雖然,出面天氣好熱 , 但都要出去超級市場買材料
, 因雪櫃無咩野可以整dessert.     講真,我地兩個都係馬馬地仲意食蛋糕,但我做蛋糕只不過係想影相,作一個紀念. 五點幾返屋企,就係咁做蛋糕,講真自己都唔知做邊隻蛋糕好, 所以,我係超市就買咗好多野! 依家雪櫃仲有好多野食,又有排我食啦! 做完蛋糕,我男朋友就放工,佢都好嘗面,食我做嘅蛋糕and影相.

*我整嘅蛋糕! 8周年紀念品!


      今晚,正日June 12. 我地會係屋企打邊爐,本來Brian話想出去食,但佢放工時間唔穩定,我又唔係咁想食出面d外賣, 雖然,Brian見意個間外賣店鋪都係好餐廳. 但我都係唔想. 可能我想有d氣氛! 哈哈!
      打邊爐都起碼會warm d. 而且,我十分喜愛打邊爐嘅氣氛, 今日,一起身睇weather network forecast. 天文台話今日有成31 c. 計埋humidex 有成34c. 哈哈! 謂有開行冷氣打邊爐. 但食晚餐個太陽已經落山, 所以,應該無咁熱.  如果,比d環保人士知道我地咁做. 一定十分angry....哈哈!


*頭先收到Brian's email.  都係祝賀8周年!



4 comments:

  1.  Hi ! Nice to meet your blog !

    ReplyDelete
  2. 嘩!!!  恭喜晒 ~ ~ 好 sweet 呀 !!!  好羨慕呀 !! 好好珍惜呢段感情呀!  打算幾時結婚呀 ?!

    ReplyDelete
  3. 係啦, 幾時拉埋呀?

    ReplyDelete
  4. Raymond: 多謝你, 遊覽我的網誌! Nice to meet you too! Beauty sandy: 多謝你對我地嘅祝福, 我一定會珍惜! 結婚...我地都有討論過,哈哈! Manon丸﹕ 我地仍然討論當中! 哈哈!

    ReplyDelete