天氣突然涼了!

      早幾排,除咗熱之外

,仲焗,仲好多smog,自己唔係好怕熱,曾經試過40度都無開冷氣,都無問題. 我係好怕smog,有smog我雙眼就流眼水. 非常敏感.   好似喊咁!
      而今個星期就突然間涼咗好多Picture,入晚只有單位數字嘅溫度! 真係着多件衫出街,都唔會有人笑. 上星期突然間熱,我突然好驚,好驚..要着短袖衫or背心之類嘅衫出街,....因為自己手臂開始大隻,而且肚腩又大, 唔係好滿意自己figure. 所以,天氣涼返d我反而開心.可能因為我可以着多d衫cover 自己身型。比着d外籍人士一定唔仲意涼,因為佢地偏愛陽光與海灘.
Beach 好似我apartment樓下個bbq 場,依幾日長期無人去. 其實,依d涼涼地天氣去bbq仲舒服啦! 我又突然間好想食韓燒 and 打邊爐..哈哈!想對住d熱爐! 暖d!

     唔得啦!   停止,停止....自己要"的"起心肝做運動,行下路都好,....如果,唔係夏天又突然到,唔知點應付! 減唔到真係唔想見人!!!!  自己肥咗幾多真係唔想知. 我怕上磅!!!! 体重測定3

     近排,我自己好似好想學野! 想學日文,法文. 其實,以前都學過d,但只係為咗學分or學校指定必修而讀. 即死背多,考完就交晒比老師個隻!我以前同自己講過有時間就會讀返. 上次係flyer見到學語言vcd--on sale又唔記得買. 真梳忽!  
     除想學語言之外,仲想學golf and tennis. 我係香港讀中學個陣時(15年前)都好想學tennis,但費事同屋企人講. Now,見到法國網球公開大賽(打緊). 又激發...我想學打tennis!! 而golf可能我男朋友得閒,而我又肯"療"下佢普引! 我諗有機會玩. 因為佢好似應承過我,夏天會同我玩golf.  Now,全部野都只有齋講....都唔知幾時可以"的"起心肝! 做咁多野!
    最後個兩段多數齋講多, Now,願意做運動(行下路Picture)已經好好! 係渦!我家庭醫生161437.gif叫我每日做至少15 mins運動,先可以清除身體唔好嘅野! 我好似當耳邊風咩運動都無做!!!!!!!兩年前,我無人迫,每日步行兩小時. Now,有人迫就唔做. 自己真係唔聽話!


No comments:

Post a Comment