新奇事物

     我上星期同男朋友--Brian出街食. 我地去咗間餐廳食dinner. 當我地入到餐廳嘅時候, 餐廳d人比咗樣野我,大家估下咩黎?

登....登....登....鄧! 開估啦!係一個通知器, 記唔記得以前去茶樓飲茶,d 侍應會比張號碼紙仔我地,侍應會埃number 比位人坐.   但而家就先進咗,用依個類似pager通知人,有無位坐.
  依個先進通知器,一有位就會vibrate, and 閃光. 而且可以攞住依個通知器係商場,周圍走. 等位都唔怕悶!我個日等位個陣時都攞住佢行商場. 閃光即影相. 去到餐廳歸還返依個通知器比餐廳,餐廳d侍應就會帶我地張dinner table道....



2 comments:

  1. 咁犀利既??
    [版主回覆02/09/2008 07:03:00]Manon 丸:   係呀!! 好得意架!!

    ReplyDelete
  2. 其實我去親apple bee or outback都會有類似既東西俾你用黎等位用,都幾得意同方便既,但唔知會唔會有無聊人拎左去唔俾番人呢
    [版主回覆02/09/2008 07:09:00]陶陶夫人:   ~而家越來越多餐廳用依個野!! 我都覺好方便架! 但我就未見過chinese 茶樓用依個野!! 因為次次去chinese restaurant攞位都好麻煩!! 啲人迫住晒係門口, 有時都幾得人驚!!   ~我都會覺,有啲人可能行行街,唔記得咗,原來自己等緊位, ...你知喇! 有啲人行街就會失控!! 唔覺意攞咗返屋企架!! 哈哈!!

    ReplyDelete