父親節


    Saturday(June 16),一早起身, 約埋二妹 and 三妹去shopping. 當然唔係我地自己shopping買野啦! 係買份父親節禮物.  但竟然,二妹帶埋男朋友黎,整到我地進度慢晒! Anyway,我地target係買有袋嘅polo衫。雖然, 見到每一個牌子都有d大減價. 但原來真係好難揾有pocket嘅polo shirt. 連個售貨員都"瓦"晒頭. 連gucci and prada都行埋,本來揾到prada有件,但size 就好似啱啱好, 成幾個月無見爸爸...都唔知佢肚腩有無再脹大? 所以,都唔敢ok住。 後尾去Lacoste買到件啱要求嘅衫, ~~完成父親節買禮物嘅任務!
之後,就即刻趕去同媽咪食lunch. 媽咪話佢已經準備今晚d"食送",有海參紋冬菰,白切雞
,燒豬肉,蒜容生菜,蠔油蠔仕, and罐頭飽魚魚翅湯,我地聽落去仲以為食團年飯.哈哈! 但估唔到媽咪咁快準備好,原來媽咪下奏約咗Mrs.Chiu出街買衫,所以,煮定.怕吳爸爸話佢返黎加拿大個日,仲周街行,唔煮飯,因此,媽咪一早煮,仲煮得好豐富添! 但我daddy不是咁專制---出街食都ok..但我媽話費事吳爸爸坐完機仲周圍去禍! 哈哈!
下奏,我同d妹坐晒係屋企,...出街又唔夠時間,所以,就打返幾圈麻雀. 個result又係我損失最多. 但我地無打錢,只係計壽碼!  我啱啱x'mas先學識玩麻雀,Now,跟到speed我已經覺好好! 哈!

    Finally,我daddy係星期六晚上先到多倫多,雖然,晚上八點到達屋企,但天仲未黑,....我地五姐妹,我男朋友 and三妹男朋友,同吳爸爸and吳媽咪一齊食飯. 個個都話似食團年飯. 好好笑! 之後,就打麻雀,要開兩圍麻雀先夠. 五妹and四妹要倫住打,打打下麻雀,我地點咗五妹出街買bubble tea. 飲完bubble tea再食雪糕,我吳爸爸都跟我地飲bubble tea and 食脆皮雪條. 我地五姐妹咁仲意食雪糕都可能係吳爸爸遺傳比我地!    打麻雀打到零晨2點幾. 我五妹又將南讀咗西,西又讀咗南! Picture因佢話依兩個字好相似. 但我地話佢中文差,又唔認! 哈哈! 最後,我都輸咗好多壽碼! Brian學咗兩個月麻雀仲醒過我....激氣! 刷埋牙,洗面and 同d妹傾幾句,成3 am先sleep!


 
五妹買嘅
 Bubble tea  @ 麻雀檯


______________________________________________________________________
     Sunday(June17),媽咪又一早起身買野and整野比我食. 因我4點幾要返自己apartment. 媽咪prepare麵包,蝦子麵,白切雞,鴨,粽,荔枝,peach,仲有富有營養omega 3,organic嘅cereal。比我攞返apartment食,真多謝媽咪,我成日叫佢唔好買,但媽咪怕我唔食野 or食埋d無營養野.所以,我次次返屋企都要攞住個小型行李放食物, 我d妹話我知,如果我無攞d野食,媽會擔心我亂食野而瞓唔着...thanks mummy時常provide咁豐富食物and關懷emoticon. Everytime 我坐車返apartment都好 touching.

 
媽咪pack比我嘅蛋糕! so touching
但已經比我咬咗一淡....哈哈!




<---(五姐妹)and(媽咪)
     父親節正日,到中午12點我地五姐妹,梳洗完,就即刻送禮物比吳爸爸, 吳爸爸竟然話要即刻換,先出去飲茶. 好彩件衫啱着! 我吳爸爸最仲意食中菜  emoticon. 所以,去飲茶,等位都等到好餓.我地專登叫d吳爸爸平時唔捨得出街叫嘅野食! 因父親節咪食好d. 吳爸爸又帶自己私伙茶Coffee去茶樓飲. 依餐食得好開心! 
   吳爸爸一個人,養五個女
and 媽咪,好疲倦...休息都少! 所以,吳爸爸一黎加拿大我地一定盡情同吳爸爸玩! -----感激吳爸爸!emoticon

 吳爸爸臨係香港上機前係機場買嘅朱古力....yeah!有朱古力食---好好味


 
啱啱起身換完衫,就足住影相---我,吳媽咪and吳爸爸


     到傍晚時份返自己apartment,放晒d食物入雪櫃,就好想休息,因為遲瞓,早起,認真唔捱得,食咗碗餃子湯麵and急凍榴漣,就想去瞓! 唔通人大咗就咩都捱得.但可能臨瞓食咗幾件急凍溜漣之後就即刻食咗幾粒荔枝 and一碗熱辣辣餃子麵,所以,成晚都想去洗手間.


 
睇下媽咪買咗幾多荔枝比我....thanks ng's mummy


3 comments:

  1. 哈哈 ~ 你係啱啱起身唔記得梳頭, 定係你個髮型係咁呀 ??   

    ReplyDelete
  2. Sandy:係呀! 我啱啱起身呀!就走咗去影相! 頭都唔記得梳!但父親節只係同parents影得一張合照! 由於我又驚影完之後媽咪會迫我飲綠色苦果汁,我驚or有野諗 都會"R"頭架! That why, 我個頭更加亂!

    ReplyDelete