GPS--(Global Positioning System)

    上星期五(June8),Brian一放工,就出街食dinner
.今次,好特別我地走到好遠食,我地專登渣車,去離屋企有成30 分鐘嘅up  down, 去食chinese 粥鋪當晚餐emoticon. 沿途,我地用GPS黎check 街名! 講真去粥鋪條路,我唔洗check地圖,我都識去, 但至在睇下,Brian 新手提電話裡面嘅GPS,點work!
     嘩!我覺得GPS好犀利,真係連我平時唔留意嘅細街道名都顯示出黎, 架車一邊行,一邊顯示街道名。到需要轉左,轉右,GPS會係幾個街口之前作出提醒,真係好方便! 唔洗check地圖出街都得啦! 我地回程--返屋企時,專登行錯路,GPS叫我地turn right,我地偏偏唔轉. GPS都教返我地去返正確Highway. Great!!! GPS係一個史上偉大嘅發明! Only 輸入想去嘅地址係GPS裡面,咁我地就聽指示行,咁就ok! 由其事係加拿大地大人少,如果,大吉利事迷路,真係麻煩. GPS真係會幫到好大忙! 但我不流都有本地圖書在車裡面! 電話無電,靠自己睇地圖都得! .....哈哈!今日好似講到自己成日去探險咁!!

   星期五除咗testing GPS工效, 我地去食粥嘅原因,....係因為我同男朋友依排都有D熱氣,我男朋友面部生 pimple. 而我面and 頭殼都有pimples. 真肉酸! 所以,食粥清一清腸胃! That day,we ordered a big bowl of sliced fish & preserved egg congee(魚片皮雞蛋粥),Fukien fried Rice
, and  Dough fritter Rice noodle roll (炸兩). 由於,樣樣都好大蝶,食唔晒! 仲要打包走!


*Enter 目的地嘅地址 and search....





*顯示現在位置.


*教我地點行...紅色箭嘴---向前行! (仲有幾km就轉left)


*見唔見到紅色箭嘴---係顯示向左邊轉! 完成任務,返屋企!

2 comments:

  1. 好高科技呀!  我連車牌都唔夠膽考呀, 費事害到人呀嘛 ~ ~ 哈哈 !!

    ReplyDelete
  2. 哈哈!係加拿大無計啦!係人都要考車執照....如果唔係都幾難係加拿大生存!哈哈!  如我係香港我未必要渣車,坐地鐵仲方便!

    ReplyDelete