原來,-----端午節

今日,發生好多事,原來有...好多額外野要做 and 諗!

Picture

原來架車又要去做費氣檢驗,先可以續車牌.
原來架車要維修back light,要去車行.
原來要打電話預約醫生,但自己又搞錯咗d時間.161437.gif
原來要幫人買帽,但唔知張membership卡放係邊,因買帽要membership 卡先買到
原來要清理電視pvr,因 pvr's memory就黎滿!
原來自己隻爆牙,越來越爆,頂住d牙! (睇返以前d相,有比較,所以知)
原來自己肥咗好多,有幾條褲穿到大腿就停咗,無法再穿上!
原來自己有半年無做運動
原來我時常都食十成飽!無食清淡野食
原來聽日端午節要食粽認下節.  食埋聽日先再清減d啦!
原來開始要攞d短袖衫出黎.因端午節過,夏天就到!
原來自己越來越無記醒,...原來要乜,原來要"襪"....原來仲有d乜野要做呢?

**都係早d瞓保持清醒狀態...費事聽日仲有更多
原來出現!


3 comments:

  1. 哈哈! 你都幾鬼好笑喎!! 原來 你咁多野唔記得!!!! 早d抖飬足精神啦!!

    ReplyDelete
  2. 你個樣唔似咁大意喎 !  仲以為你係個好整齊, 好有計劃, 樣樣都好清楚嘅人, "原來" 人真的不可貌相 !!

    ReplyDelete
  3. Janice: 我有聽你話,早d抖...所以,第二日都無咁多"原來"出現!而家,有d原來已經解決咗! Sandy : 係呀!我得個樣架咋! 其實我每日都有計畫做咩,做"o麥"! 但就無預算咁多突然擁現嘅事情...Anyway,我大部分嘅"原來"都解決咗! 而減肥,做運動個d...就慢慢黎!  你估我係神仙咩?即刻可以 healthy返!

    ReplyDelete