避熱周末

      June 9 (saturday), 好熱,好怕晒親,因我怕晒黑. 但我變態架,好仲意流汗,因我成日覺得流汗可以排走身體廢物....所以,我偏向仲意着中袖衫, 短袖衫就怕顯示到自己手仳,以前都唔驚着短袖架! Now,超級驚!!見到短袖衫都打個特.  因為自己唔做運動累事啦!
  
      Anyway,講返啱啱過去weekend,我發生咩事, 我and Brian係June 9去咗行室內商場, 我地又特登渣車去間好遠嘅商場行,因想玩GPS囉! 所以,入車油次數都增加咗! 近排,d油價只升唔跌,原來玩GPS嘅代價都幾大! 哈哈!
      係 indoor shopping centre, 我地享受咗一個法式lunch. 我食咗個全麥grill chicken sandwich and 一杯意大利 lemonade,而我Brian就食ham and grill cheese panni sandwich and 一杯勁好飲嘅European cappuccino. 早知我都飲cappuccino 啦!  依間食野店鋪坐既位都好舒服,食完都唔捨得走.
     食完野行陣商場,比我見到對靚鞋, 雖然on sale, 但仍然唔捨 得買. 而Brian都見到對鞋,係幾好,但又係無買
     之後,我地去咗買雪糕 
,雪糕係我至喜愛嘅食品.買咗兩盒 2L kit kat 雪糕, 依個kit kat 雪糕當然係朱古力味﹐而且裡面有好多kit kat朱古力粒, d 粒粒咬落去, 有好似咬炸彈嘅感覺....哈哈! 所以,Brian都叫kit kat雪糕做炸彈雪糕.



*我係indoor 商場食嘅全麥燒雞麵包,裡面仲有eggplant,tomato,& lettuce



*依杯意大利lemonade貴咗d,但都幾好飲!



*Brian個份panni sandwiches! 間餐廳係indoor,但天花版係玻璃,所以,陽光亮可以入到餐廳裡面!



       之後,個日,星期日June 10,就坐係屋企,唔願出街,只有玩電腦,睇電視....就好好享受! 差d唔記得...仲有食炸彈雪糕. Lunch and dinner 都求其自己煮,雪櫃有咩就食咩, Dinner 就煮pasta.

*我自己煮嘅dinner,白汁意粉 and 三文魚! 一邊食仲一邊watch tv.


    

       唔知係咪花粉敏感,有時出咗街後,雙眼就會流眼水, 唔戴得隱形眼鏡 依幾年到咗依個時候,就係咁. 要戴眼鏡.好肉酸!! 定係我玩電腦and睇電視多咗呢? 雙眼接收太多幅射呢? 近排,多咗blog友,遊覽我個blog. 所以,我周不時抱住個電腦唔放.  但多謝留言比我嘅Blog友!Thanks!

No comments:

Post a Comment