Very relaxed weekend

   上星期五,(May25)慶祝我男朋友升職,所以,我等我男友一放工就去食野! 本來,諗住食韓燒, 但去到韓燒店就見到好多人,又要等位,好麻煩! 所以,就去咗附近間日本食店,  講真,我都係第一次試依間日本食店,
Picture...嘩!依間店鋪裝飾唔錯...富有時代感,服務唔差,食物質素都幾好! 我會黎多次!  本來好想影d壽司相,但我男友--Brian話唔好意試,係公眾地方影人d食物渦!.....Anyway,依餐食得好開心. 食完日本野,就返屋企食Rolo chocolate cone. Brian好surprise我會買依樣野比佢做dessert. 因為,佢話自己好仲意食,而且好耐無食!....佢同我講"多謝" 個陣時好似講到好感動咁! 但我覺Brian d表情,好好笑!!!

*Rolo chocolate cone個盒





*Rolo chocolate cone




*個cone係用朱古力做嘅!唔係普通嘅sweet cone(甜筒),所以,啖啖朱古力架!


   而係星期六(May26)係屋企食lunch,我整咗tuna salad sandwiches, 之後,就同Brian行電腦街,買咗個關於bluetooth嘅野 and 行咗Best Buy一陣,行行下就去咗starbucks飲野! 當下午茶囉!我地係starbucks當然飲咖啡,我今次叫咗件cookies,因諗住一邊係starbucks飲咖啡,食cookies and一邊上網! 都幾舒服吖! 之後,去咗superstore,睇棉被...and bbq爐. 但得個睇字,無買到. 反而,買咗包薯片and高露潔檸檬味牙膏, 哈哈! 行到都差唔多6點幾, 我同Brian就諗住dinner食乜,我地一至決定,....係屋企打邊爐,but,想一邊打邊爐一邊飲白酒, Oh! Bingo!因我都想...哈哈! 


*Starbucks 享受下午茶!



*係Starbucks見到好得意嘅杯,Brian話買比我,但我諗深一層,個杯咁細,一陣間又要去廚房! so,我決定唔買!

  係買酒嘅停車場裡面,我同Brian見到架好型嘅車,----紅色法拉利Ferrari呀 !所以,瀙無人即刻攞digital carmera影相...架車真係好迷人!唔怪之得咁多男士對依架車都咁夢味以求啦!


*Ferrari呀!!!


  到星期日(May27),就真係好想留係屋企,唔想出街,天氣...又差好似想落雨咁, 我自己都瞓到好遲先起身,求其食咗d麵包,and飲咗個罐頭湯就當lunch. 之後,就坐係屋企睇,我個pvr,錄埋錄埋都唔少節目! 我依日睇到眼都tired埋Picture! 我一邊watch tv一邊食roasted chicken味薯片.食食下就成大包比我食晒!實變大肥婆!!! 到dinner,我整curry sausage rice noodles with soup.我自己就感馬馬地好食,我覺d湯太杰!但我男友話幾好食渦! 仲食晒...真多謝,嘗面! 哈哈!
  依個周末就係咁過!期待黎緊周末,因Brian已經諗定同我去邊道玩!!yeah!


*打邊爐嘅相,好豐富!(satuday)




*一邊飲白酒,一邊打邊爐,好正架!(saturday)
Picture


*打完邊爐仲食雪糕....kit kat ice-cream...好好味!(saturday)


*食完kit kat雪糕仲未夠,仲飲杯細細地嘅vita 朱古力奶 and一大杯水(saturday)

1 comment:

  1. 咁你男朋友係咪好開心呢?? 你咁識幫佢慶祝....好鍾意你影個張法拉利跑車....真係好型!

    ReplyDelete