三妹送比我的禮物

    上星期,同三妹坐車返屋企個陣時,三妹突然間話送份禮物比我
021d.gif, 我好surprise! 原來三妹送個環保袋比我, 依個環保袋好得意,完全唔似環保袋. 又可以變細and變大.  雖然我係車裡面, 但我都即刻攞黎玩. 哈哈! 多謝三妹!Thanks2.gif
     我問三妹點解送環保袋比我, 佢話:成日見你手袋裡面會帶多過extra 膠袋 or bag出街,而且上次同媽咪去超市,佢話我見到有環保袋賣,就即刻走過去睇,仲話要買,所以,三妹話我一定好仲意用環保袋. 因此,就送比我囉! 原來三妹咁留意我 o架!01-2.gif
    
     其實,我點解會用環保袋? 我唔知點解成日出街, 除咗攞手袋外, 仲有好多要拎. 整到個手袋好重. 由其事以前返學, 我日日好簡便返學,但就攞幾袋野返屋企, 因我放學之後就去圖書館,and超市020.gif, 所以,就有好多書,筆記011o.gifand超市貨品要攞返屋企. 所以,我由讀書時期就有攞extra bag出街嘅習慣. 初頭攞膠袋,但膠袋易爛. 後尾係超市見到有環保袋o11.png賣,所以,就開始用..... 直到現在!

    我今個周末會返屋企House018.gif,我一定會用三妹送比我嘅環保袋架!
8f.gif
睇下個環保袋,接埋個陣時,只有個mouse咁細!



8f.gif
放大就好大個,都裝到好多野,而且唔似環保袋!

No comments:

Post a Comment