My Daddy and Mummy

   啱啱過去嘅周末(June 23, saturday),我返咗屋企
1-07.gif,其實今次返屋企有點兒擔心, 因為我要...自己渣車-9.gif返屋企, 條路對我黎講都幾長,我係高速公路上時常提自己,"Vicky你一定得,一定無事!" 雖然回程撞啱同性戀大遊行,好多路都封晒, 要係咁兜路, 而且要慢駛,但都安全地步, 返到自己apartment....感激!

   由於今次自己渣車返屋企, daddy and mummy 專登買定好多食物比我,因有車就可以帶多d食物...入自己apartment. 他們買野食比我嘅數量, 真係多得很...零食,蝦子麵, 燒味,調味品 and 媽咪愛心送菜, 可以話應有盡有, 甲甲埋埋都一大推, 好似我住的地方會好遍迫, 沒有超市似的. 其實,我自己apartment附近有許多超市, 但大部分都係外籍人士(鬼佬)經型, 但對我屋企人黎講,唔食中國野, 好似會無淡好食咁! 哈哈! 連我d妹都講:"家姐你再度搬屋呀!?"  因為,我packed 兩個細行李仔, and 兩個大紙皮箱, 我一邊執野上車,我媽仍然覺唔夠,我臨返自己apartment之前, 媽咪迫daddy and me 再去chinese supermarket再買多d野比我. 真係好多謝daddy and mummy provide咁多食物and 愛心比我. I'm so touching. 講真自己年記都唔細,如果可以, 都做得人媽咪添! 多謝吳爸爸 and 吳媽咪對我關心與關懷. 13t.gif
  我臨走,渣車走果陣時係車嘅倒後鏡,見到吳爸爸 and 吳媽咪係咁望住我渣車離去,樣子好像有點擔心我.....我眼裡即時流眼淚. 看到你地身形越來越細....好唔捨得你地. 下一次要九月份先見到你地喇!
 
 

 星期日(June 24)早上同媽咪出街, 點知媽咪出街之前同我講, 佢話佢自己種d花好靚,好壯,我話比媽咪知我手袋有相機呀! 媽咪就即刻話要影相, 仲攞埋太陽眼鏡出黎,..哈哈! 但我個吳爸爸就唔係好欣嘗d花,我個吳爸爸話要影車渦! 好好笑呀!












 <--
睇下我個冰櫃滿晒!



  今次返屋企同屋期人打麻雀,而且吳爸爸仲帶我周圍食, 今次出食咗好多特別野! 有朝州野,知味小炒, ....差唔多唔瞓嘅時間都係食! 口同胃都無停過, 食得好誇張! 哈哈!

5 comments:

  1. 你媽咪d花又真係幾靚喎 !!  再加上咁大嘅花園, 好正呀 !!  咁多野有排食啦 !!

    ReplyDelete
  2. 一星期唔駛出街 都唔會餓親呀 ~~~  一家人呀嘛!! 有個咁幸福既家庭真係羨慕 黃色戰車是你嗎   的的式式幾 外型幾得意!!

    ReplyDelete
  3. beauty sandy: 係呀!我成日都叫媽咪唔好種花,費事烏低身整親條腰,但佢仍然唔聽話,係花園種花...但d花真係種得好靚!! 連d鄰居都讚我媽咪! 係呀! 我大把野食,我有d乾糧仲係行李箱未拾! 可以幾個星期唔洗去超市都得! 炭炭媽: 係呀! 我一星期唔出街都得,但真係好多謝媽咪and吳爸爸,...我都大啦! 仲怕我餓親!哈哈! 黃色架車係我渣開,但屋企多人,所以,間唔中會同妹妹share渣!

    ReplyDelete
  4. Vicky: 就算係做咗媽媽,佢地都依然係當你細路女架...... 其實種花係你媽媽嘅興趣,佢開心就得架喇,種到D花咁靚,咁鮮豔奪目,真係好有滿足感架.....

    ReplyDelete
  5. 爆炸魔女: 就算係做咗媽媽,佢地都依然係當你細路女架, <---- (你講得啱!我感覺到) 多謝你讚我媽咪種d花 鮮豔奪目 ,媽咪知道又笑起來了! 係呀! 我媽咪好有興趣種花! 但種花就時常比紋咬. 晚上只好叫她查藥膏!!!!

    ReplyDelete