病咗

        今日唔知發生咩事,一起身竟然發覺好凍
Picture,明明係夏天都覺凍,仲用棉被卷住自己都覺凍. 起咗身腳步浮浮,有d頭痛. 所以,就食d餅乾and火腿就食藥. 隔咗一陣,好彩無事啦! 琴晚,煮野之前都有洗手, 食dinner又食得好清,我諗我無食錯野啩!!! 只係食黑芝麥麻麥皮 and 少少紅腸咋!  可能自己唔夠瞓啦! 我入夜仲玩msn. 唔願瞓! 真係not good!
        但因為自己頭痛,所以,成日用手噤住個鼻樑,整到自己個鼻紅晒.仲有個紅印,好肉酸!  



*食藥之前食少少野, 之後食藥, 我差d吞埋粒藥果個包裝,好彩睇清楚!



069.gif*琴晚食黑芝麻麥皮,果碗麵係Brian架! 但我偷咗少少紅腸食! 哈069.gif



No comments:

Post a Comment