知唔知誰叫--王賢誌?

   好多人將黃智賢,同王賢誌打亂咗! 前者係"真情"---"阿海",而且,曾經做過兒童節目! 另一個係大多數做主持嘅藝人.
   娛樂直播, k100,各大節目or慈善show主持(除台慶),甚至近排電視節目都見到佢---王賢誌,例如: 法政先峰, 火跳黃沙, 寫意人生...都可以見到佢, 以上電視戲他都做得好好.表演自然.  另一方面,我幾留意佢做主持, 因為無線好少有咁嘅年紀擔任主持. 而且佢做得唔差, 講野好順, 証明事前做足功課, 但做娛樂圈依行真係靠運氣. 就算有幾靚仔,幾努力, 着衫幾好, 都咪必有人仲意.  我時常期待佢有新電視劇,or 幾想佢會做台慶主持呢? 但竟然上年比咗崔建邦做. 我總覺得崔建邦未夠成熟...有時講野也會食鑼溮! 但我唔係dislike 崔先生. 但只係有果句講個句0者!

   我自己點解咁留意同欣賞,王賢誌? 可能,因為佢的樣子吧, 而且他望落去幾順眼,... 我啱啱同我男朋友一齊嘅時候, 我地曾經一齊同一時間提及過王賢誌, 原來我地大家都有留意佢電視上嘅演出---好"橋"呀!
   初時,我見王賢誌係做旅遊節目--佢講解得好好!一兩句就明白,唔係講費話. 再睇其他主持節目覺佢好有口才,講野好有邏輯,幾醒目, 當時我感覺他將來會紅架! 但等下,等下...等咗原來有13年, 我前幾日睇娛樂直播(自己校時間錄),見佢話係最後一日主持,真係有D唔捨得佢,以後都唔可以係電視營幕見到佢,.....希望佢會係第二道有好發展喇! 

*王賢誌呀!



*最後一日王賢誌主持--"娛樂直播",拜拜!A027.gif





6 comments:

  1. 依家就 hit 王貽興啦...

    ReplyDelete
  2. 吓 !  原來你  like 王賢誌 , 我都係第一次聽到 !! 初頭真係唔覺得佢順眼喎, 不過睇睇吓可能慣咗啦, 都 ok 嘅! 不過佢嘅口才就真係唔錯 !! 聽聞佢近排離開 TVB 後, 即刻講 TVB 不是喎 !!

    ReplyDelete
  3. 黑仔:  係呀! 唔怪之得王貽興,咁多節目做喇! Beauty Sandy: 王賢誌,口才真係唔錯, ....離開tvb後,即刻講tvb不是! 有個句講果句...幾瀟灑吖!哈!

    ReplyDelete
  4. Vicky:  因為佢唔妥陳志雲偏心崔建邦,所以自己離開無線......我好唔鍾意崔建邦,口才麻麻,又冇台型,但又要晚晚被迫見到佢......我都覺得王賢誌幾好,又淡定.....

    ReplyDelete
  5. 爆炸魔女:  YEAH!你又再一次支持我喇! 王賢誌係有台型 and 口才暢順過崔建邦,只有怪王賢誌唔識用口才 陳志雲喇! 但好彩王賢誌有骨氣 and 有個性. 沒有學崔建邦,哈哈!

    ReplyDelete
  6. 我覺得"崔建邦"成日講d爛gag,當然我唔知道佢係唔係照稿讀~~~如果話留意"崔建邦",最主要既原因係佢前女朋友"唐詠詩"既原故。

    ReplyDelete