算完成部份----原來

     我一早起身去車行攞返架車,天氣好好,所以成日周街望! 哈哈!
     而我d"原來"唔記得做果d 野,今日都算做減d.  但都要Brian幫手
THz.gif. 仲要Brian做做下野中途走出黎真係有d唔好意思-4.gif,  等我今晚煮餐好嘅比佢啦!
      至於,做運動...我會盡力,聽醫生要求...每天至少15 mins, 如果唔係咩野炸野-8.giff23.giffood251_r59Z.gif25.gifFood014.gif089uiou.gif都唔食得架啦! 我唔想咁嘅年齡就要戒口. 但我又"的"唔起心機!  幣啦!....我要堅持我嘅意志力!!!!

    係呀! 我清理咗我Hard drive (pvr) 嘅電視節目,我錄咗好多Oprah Winfrey嘅show. 我琴晚,一邊睇電腦一邊睇電視. 睇到眼都"特"埋, 最interest睇到有一集係講"Deal or no deal"(香港叫"一擲千金"),成個Opeah Winfrey's studio 嘅佈景,都佈節成Deal or no deal佈景,----主持,同部份美女,都上咗去 Oprah Winfrey節目裡面,最好玩,係Oprah Winfrey 自己估寶箱, 最後d錢就會分比其中一位現場觀眾.  Oprah Winfrey版嘅Deal or no deal 開始啦!!但Oprah 第一個寶箱就係開到最大銀碼! ...到最後,攞到唔係好多獎金. 但d觀眾都好開心and 興份! 到抽現場觀眾,誰可以獲得Oprah手上寶箱獎金, 終於抽到一位中年女仕, 依位幸運兒and我都以為會攞Oprah寶箱嘅獎金,點知Oprah話: "你唔係攞依個寶箱d錢, 你果個寶箱係後面果位靚女道. It's 最多銀碼果個寶箱, 嘩!好驚喜呀! 054.gif我自己都戚起隻眼! PUCCA和GARUMSN表情图片82 我最仲意睇Oprah Winfrey嘅show﹐就係因為睇依個show有好多無窮驚喜!所以,我好仲意睇Oprah Winfrey's show. 校定時間日日錄!

   而"Deal or no deal"(美國版)and(加拿大版) 我以前都有錄黎睇,但邊有咁多時間吖! 所以,放氣唔錄!記得先 睇下! 但我覺咁多遊戲節目,最容易玩就係deal or no deal 啦!唔洗考智慧,就咁上去講幾個number就得,完全靠運氣嘅遊戲! 哈哈! 我自己都想上去玩,....唔貪心就可以有獎金攞走 .哈哈! 上次,加拿大話想請deal or no deal 嘅model. 我想去,因為一定要有一個chinese面孔! ..哈哈!講笑咋! 邊夠膽...
   我都有watched 香港 "一擲千金",但香港d "一擲千金" 個主持唔識搞氣氛,d觀眾又唔係好投入同埋d美女集集同一件衫架! 但美國版, d 美女, 集集唔同衫, d衫又靚, 睇fashion都夠. 所以,我仲意deal or no deal 美國版 and 加拿大版多d.


Deal or No Deal主持---Howie Mandel,佢同Banker講野呀!



Oprah Winfrey玩Deal Or No Deal 呀! 一開就開大銀碼!


Deal Or No Deal班model. 次次唔同衫架!



睇下棵金錢樹. 最大銀碼係五百萬美金! 依集係平時個集deal or no deal,Oprah無份架!

7 comments:

  1. Do you have msn?

    ReplyDelete
  2. 咦,點解香港有咁多個寶箱,你地個邊得咁少寶箱,係咪好快做完架? 我o係香港都睇得好緊張架,曾經我都想去參加,但太難太難抽中喇.......抽中咗又驚,都係放棄......

    ReplyDelete
  3. Sandra: 我少玩! 爆炸魔女 : 我上面影依幾幅Deal or No Deal嘅相係Oprah特別版,所以,d 寶箱係少d. 平時正常d嘅Deal or No Deal 都係有26個寶箱架! 係呀!依邊參加Deal or No Deal好嚴格,又要寫兩張紙,講自己野,例如,興趣...有無犯罪記錄, 又要寄相,又要抽中,又要interview...好多,好多野...咁煩,真係坐係屋企睇人玩,仲開心...!  

    ReplyDelete
  4. 咁你要努力做運動喇 !!

    ReplyDelete
  5. 多做運動....少吃零食....一定得!

    ReplyDelete
  6. 你要努力 努力啦!! 最好味既野... 多數都係煎炸野 好好味架 加油!! 加油!! 加油!!

    ReplyDelete
  7. Beauty Sandy : 我會努力! thanks! 心樂 : 你都係少零食,多運動架!? 但有時好難忍口...我會盡量努力! 炭炭媽 : 係囉!係囉! 好味就係煎炸野, ....得架o剌! 我會加油,多謝支持!

    ReplyDelete