朋友篇 之 心淡

   突然間收到一個消息,好想喊,我估,我加拿大讀中學有一個best friend結咗婚,已經開埋wedding party。我到而家先啱啱知道,但依位best friend 通知咗其他中學朋友join佢wedding party,但點解唔通知我一聲?我而家係道諗...我不流係自己自作多情去當人係best friend,定係依位best friend忙中有錯,唔記得通知我呢? 我謂有希望係後者!  Anyway,得知自己朋友揾到好歸宿,我內心都非常喜悅.
  其實,best friend結婚不要請我,係我身上唔止發生過一次,係發生咗兩次啦!講真我依個年齡有朋友辦喜事,我一定好開心,仲好想襯熱鬧,因我深信,過咗我依個年齡之後,喜事會越來越少!!
我真係好心淡,好心傷! 我究竟唔識同人相處? 定係唔識關心人? 定係唔識同人溝通? 點解咁多人會遺忘我?
Best friend 依個詞語,係我生命中突然變得好陌生!!

   但yesterday,我收到一個普通朋友嘅msn message. 佢話請我去佢生日party. 但當天嘅party時間好唔啱!就唔到,謂有好坦白話比依個普通朋友知,我去唔到and 講 sorry。 Also,提早同依位普通朋友講句happy birthday! 但好開心,佢會請我!
  有時,我係度諗,會唔會自己放得太多expectation係自己d best friend道,所以, best friend 有咩事情發生,而我又係唔知, 自己就即刻覺得,做唔到朋友應做嘅責任? 因而令自己"紋" and 唔開心!


1 comment:

  1. 佢估妳點都唔到拉!請妳未好似貪妳d禮!
    君子之交淡如水。
    妳自問?有異性.......無人性?
    [版主回覆03/26/2008 15:29:00]Kai Ming:   ~ 我都唔諗喇!! 朋友啲野有無,都好相方面!!   ~ 我仲意你依句"君子之交淡如水"...你講得好好!!

    ReplyDelete