甜的蛋糕, 苦的 pizza

      我今朝起身都有d頭痛,但梳洗完

Picture之後就好d. 今日好似特別多野做.可能聽日返屋企探媽咪,and我爸爸會係聽日 返黎加拿大探我啦! 而且,個腦係咁諗住送咩比daddy好(父親節).....但今日中午lunch無端端收到daddy長途電話. 仲已為咩事,原來, daddy問我要咩hk野食....我話無咩要! 我真係費事daddy攞野,怕d野太重. 但多謝爸巴好意! super love you, papa. 講到,我自己都無食lunch. 只係求其食個蛋糕仔muffin就算! 但一邊食就諗起巴爸,連飲水都覺甜.

     入夜,Friday通常同Brian去街食,今日去食pizzaPicture. 順便再玩Brian手提電話嘅GPS.但今日食Pizza有d唔開心,就係我上次幫Brian寄果個郵包仲未到Brian 爸爸隻手,有時真係好憎加拿大人做事d效率,明明先指聲明話兩日就到,而且我比特貴郵費,但仍然唔依時送到.真係好討厭. 比咁貴....真係浪費Brian嘅血汗錢! 有時遇上呢d場面,我會覺加拿大人,真係太識享受人生,每日做夠時間,唔理做完 or 做完手頭工作就收工,呢d工作態度認真攞命Picture! 我住加拿大14年,仲係見唔到有改善! ....依一個係我唔想留係加拿大其中一個原因。

     整到我同Brian食pizza一粒聲都無出過,本來話食完pizza去飲野都除消! 邊有mood吖! 我食pizza都食得好無心機! 本來好出名嘅pizza都變得唔好食! 突然覺pizza好苦,好awful..好唔仲意郵局服務!

 

      我好angry呀........呀呀!!


No comments:

Post a Comment