I'm not a plastic bag

   見唔見到好多唔同種類嘅袋? 全部都係環境袋, 而且價錢都係---能付擔得到. 依家有手袋生產商,(有牌子果d), 都向應 "Bring your own bag"大行動! 講真,我覺得班手袋生產商想賺返d錢. 但我買黎襯下衫都唔錯嘅選擇. 唔知第時d人去超市買野,會唔會用LV, Gucci....等名牌當做環保袋呢? 咁係超市都要show off. 哈哈!
   Anya Hindmarch "I'm not a plastic bag" 好似話好多人要渦! 估唔到自己用咗咁多年環保袋,初頭用比人笑,但而家越來越多人應同我...而且,連各大牌子都出靚靚環保袋,出街都唔洗悶! 哈哈!


3 comments:

  1. Vicky: 我都鍾意Anya Hindmarch "I'm not a plastic bag" o個個袋,但係香港長期冇貨.....不過我都可有可無嘅......

    ReplyDelete
  2. 係呀! 我都好like Anya Hindmarch "I'm not a plastic bag"!! 唔知邊度有得賣.....

    ReplyDelete
  3. 爆炸魔女: 係加拿大都有得賣,但只賣得一日,仲排晒長龍! 我當然錯過咗good deal 啦! 唔緊要,有多個袋都唔會變靚d. 哈哈! 但我知香港係July 6th先正式開始發行!香港會有A limited edition--- edition grey version. JAN : 我已經留j咗message 係你msn...about Anya Hindmarch發行地址!

    ReplyDelete