終於,解決咗!

  近排,真係好想喊  ,都唔知咩事,南極星有問題之後,就輪到我yahoo blog嘅html tag有問題,初時諗住自己整,什至揾埋yahoo嘅techincal support,都未能fix到點解無咗html tag嘅問題 ,但其實,yahoo嘅technical support 都好好人,我一話有問題,就係第二日send個email比我. 但自己跟住yahoo 寄比我email計續做,但仍然未整好, 謂有叫Brian幫手,其實我想自己決定,唔想煩住人,但無計啦! 自己都fix唔到,...係呀!覺自己有d無用!!!    咁Brian用咗好耐時間,幫我整返好,..(真係多謝晒Brian)...但就浪費咗差唔多成晚時間. 我覺得好似..."咗住"佢咁.  Anyway, 整返好,好開心!  又可以得閒係依邊寫Blog﹐又可以係yahoo寫Blog.其實點解我會係yahoo寫blog﹐其實我有個朋友,只係在yahoo流連,所以,我咪join佢囉!就係咁簡單.  講真吖!初頭我覺寫blog無d好處. 好似一本公開日記, 但當我見到細妹and d朋友接種send過黎嘅blog地址,見佢地講下自己近況,and每日所發生嘅事. 我覺得同佢地close咗. 有時係msn 或者互相見到面. 大家唔洗三言兩句就可以進入話題.就係咁, 我就愛上了blog....


No comments:

Post a Comment