收到好多grocery禮物

  我係一個好仲意行超市嘅人,入咗去就好開心,咩都想買,哈哈! 我曾經行過一間買高貴貨品,有系統嘅超市,我自己開心咗幾日! 如果有機會我想去唔同國家,或者地方行超市, 我一定super happy. 哈哈! 而且我有睇flyer嘅習慣, 睇flyer睇到上"引", 一到時間就會上網check下, 買咗on special貨品,又可以save money,好有滿足感. 哈哈! 我又係一個ice-cream fans. 好仲意食ice-cream,所以,我都會特登留意邊道有雪糕on special...我曾經一次過自己食晒一盒2L雪糕. 幾利害!
   我上星期就收到好多groceries﹐收到兩盒cereal and 兩盒ice-cream. 係Breyer's 嘅heavenly hash 味﹐依隻最似香港嘅Dryney's ‘rocky road 味, Anyways, 我好開心呀! yeah!
 所有grocery禮物都係Brian買比我. 食完飯可以enjoy雪糕.



    但係依個星期Brian個sony ericcson 電話掉咗落地,"花"咗! 我初頭話用d 銀色指甲油保返d"花"紋,但好快要保色, 後尾我地去咗Candian tire買咗支筆係車用嘅ink! 張d 墨查上個手電裂縫道,咁而家部電話就靚晒! 去完candian tire,個肚有d 餓,我就去咗Daily Queen食咗杯peanut butter Blizzard,(上次自己食kit kat Blizzard),  而Brian就非常恨食sushi,就去咗food court 買d sushi食, 之後我地又去咗超市買野! 今次無渣車, 但買咗好多野! 有肉,orange,肉碎, 意大利香腸,生菜,豬扒,牛奶,兩盒大大cereal.  係呀!係呀!又係cereal. 因我日日都食cereal可以清腸胃,又好食!食上"引". 平時渣車就買少野,唔渣車就買咗一大推! 攞到氣都無!今次去超市有個小插曲,就係個收銀計錯數.應話"do"錯數. 同收銀講咗一論,我話價錢好似有d問題, 包意大利香腸好似無咁貴, 標價同單價有出入, 個收銀即刻call人查, 結果我係啱, 咁道理係我道,我實出聲! 其實自己對數字十分敏感,每次買野,要比錢時,我個心已經有咗個總數! 哈! 我係咪好可怕呢?咩都計一餐!!! 

*Blizzard kit kat 雪糕,張相分開咗兩節,但杯雪糕大至上係咁嘅樣!







No comments:

Post a Comment