NEW!---環保袋




*我母親節同媽咪買嘅新嘅環保袋,係lolaws supermarket買,得0.99 cent.個袋幾型吖!
Grocery shopping again!!!
    oh yeah! 我自己係星期一(May14)就走就去grocery shopping. 因為自己見到自己有個新環保袋,好想出街買野,而且我未用過環保袋.  所以,想試下! Finally,我買咗雪糕,雞蛋,雪糕筒 and cereal。 但cereal太大盒,我自己又怕壓親d雞蛋. 所以, 我自己就一隻手攞住盒cereal.另外,隻手攞住袋環保袋. 雖然,好似好麻煩. 兩隻手攞住好多野. 但我覺得好開心,唔洗用膠袋, 好似幫到地球做咗一份有意義嘅事! 好似講到自己好似好偉大咁!哈哈!

*我係grocery嘅戰利品! 哈哈!雪糕again!!(My favourite is ice-cream)
   今次,去超市發生咗個小插曲,當我買完野,係超市旁邊d桌上拾我自己嘅grocery嘅野. 因我要拾整齊自己環保袋. 但我旁邊有個上咗年記嘅"私奶"就話我掉咗個芒果,但我自己都無買芒果, 佢就係咁話個芒果係我. 咁我就無可耐可拾起個芒果, 放係自己嘅環保袋道.  當時我都唔知要個芒果黎做咩好!  之後,我行返屋企,途中我見到個乞丐問人攞錢. 我就借花敬佛比個芒果比乞丐.  佢又收...! 之前(Feb)我曾經比咗個餐包比乞丐....佢照收,我就唔理得咁多!比完野食比佢地就走.
   其實,我依邊有d超市係無膠袋供應,有時去開依d無膠袋供應嘅supermarket,我會帶幾個膠袋去裝住自己貨物. Now,帶個環保袋就得.我打算買多個靚靚環保袋,去超市用.還惦自己仲意去超市買野! 用環保袋就變成必須品.

1 comment:

  1. 如果你不須使用膠袋, 我非常贊同你的做法. 從另一角度去睇. 雖然大多數環保袋亦是用可再做物料, 但 不會有回收商或再生加工廠回收再做; 因為單單它的生產成本已經高過成品; 還有其他運費什費. 換言之 環保袋本身絕不 環保. 用得好, 超市袋亦是環保袋. 處理得當它會變成另一產品, " 超市 袋 " 不會收變垃圾, 非常環保. 處理不當, 就 . . .

    ReplyDelete