Oprah Winfrey

 唔得啦!流緊好多眼淚啦!我一定要寫blog呀! 我啱啱睇完Oprah Winfrey’s  show! 聽咗個真人真事嘅個案, 令到我好感動呀!我而家都係咁流眼淚!
   有位小朋友,Rudz一出世就已經兩隻唔係咁得,生長唔到,後來仲要按上一對假腳!自此佢就要用依對腳行路, 佢無因為依對假腳,而咩都唔做!.....佢好仲意做運動! 游泳,滑板,單車,baseball都玩. 總之就咩都玩! 細細個就參加三樣鐵人賽,仲參加好多慈善運動賽, 佢10歲就接受Oprah訪問,佢同Oprah講參加慈善比賽,又可以做運動,又可以幫到有需要嘅人,佢話好願意去做!  八年之後,Oprah再揾返佢做訪問,佢個陣時已經十八歲, 個樣仲幾好添! 佢同Oprah講我參加咗奧林匹克運動會啦!仲帶咗件好特別嘅野返黎自己身邊! 咁佢就係個袋攞咗個奧林匹亞金牌出黎! 佢係雅典奧運,攞咗個金牌返黎!  佢仲係個節目道鼓勵同佢same 遭遇嘅人添!
*張相未係Rudz攞金牌片段
0





*Rudz接受Oprah訪問嘅片段....


  我覺得佢好叻呀! 好有毅力,好堅強! 而且好有愛心! 比着我就會意志消沈. 日日moody都似! 有陣時自己遇到d難題,或者唔開心,我自己會傷害自己,例如打下自己or懲罰自己有咩唔可以做or食! 但自己實在太過moody﹐有時都唔知自己想點! 但我見Rudz就非常感動!
  我每次睇完
Oprah 個show 都有d得着!所以,我日日都有錄低,一有時間就開黎睇! 依家save埋save埋有好多集仲未睇! 如果watch到d咩野好特別就再係自己blog到記低啦!

No comments:

Post a Comment