大城小聚


  我知薛家燕黎咗加拿大多倫多,"大成小聚"一定揾佢做訪問,所以,我錄定....
  我感覺薛家燕女士好好人嘅! 依個訪問,講薛家燕女士點樣入娛樂圈,同埋前夫離開佢個陣時d野 and 點照顧d仔女, 真係好感動! 我覺佢仲好堅強添! 我聽依個訪問時有d想喊。不過,佢好彩以前係娛樂圈人....如果,唔係都幾難,賺到錢 and 揾到人留意! 原來,薛女士以前都諗過自殺,了段自己生命.  好彩係比佢身邊嘅女,唔覺意"訝"佢,所以,先打消先死嘅念頭. 而薛女士個大女(石祐姍)都幾叻, enter到美國mtv台做marketing and production嘅工作. 嘩!好叻,好能幹.而家,薛家燕都可以鬆一氣.
  係依個訪問,薛女士講咗一句野,我覺好有用....佢話:每間學校裡面都有d名例前矛學生,但點解有d可以係世界上咁有成就,但有d一世都平平淡淡. 就係因為人際關係,同唔怕蝕底. 我覺得好啱, 我以前就係唔想識人,諗住讀飽書就咩都得. 所以,整個腦只顧住讀呀,讀呀! 咩活動都唔願參加! 因而識唔到咩朋友. 令自己生活圈子好細,好細. 其實,係一個循環,...圈子細...就即係識得少人,....有問題要自己決定,可能咁就行咗好多冤枉路. 可能途中就已經比人爬頭....咁步向成功路就比較遠 and 難.
  今次睇完依個訪問,除咗自己有喊 and 流淚之外, 我學到d野,希望我可以學以至用啦!


No comments:

Post a Comment