Weekend節目-- Mansonville-- 好似,老朋友

  Yeah!又到weekend May4(friday晚),7點幾就去咗超市行一陣,買咗包cereal. 之後,我就等Brian放工,但突然間收到Brian佢話有個同事約咗佢飲coffee. 話要遲d先同我食.It's okay! 咁我咪係屋企等Brian,順便覆自己d email 囉! 我都無咩所為, hehe! 依日我係諗住食Taco Bell,但行到Taco Bell附近我地見到有個男人暈咗係Taco Bell門口,有d途人就圍住望依個暈低咗嘅人,但有d途人就唔理,仲計續入taco bell買野食! 我就拉住Brian走. 我地去咗食pizza pizza and 街邊熱狗.嘩!已經好飽! 行返屋企. 以前我個胃口無咁細.比着我以前食完pizza and hot dog仲去飲hot chocolate and 冬甩! 先夠...哈哈! 大食婆!  返到屋企無幾耐就瞓,準備May 5去Mansoville. 因我要係個道meet 一個人!
  May 5(Saturday)都好早起身,首先去check 車,去oil changer"支"油. 之後,去咗bagel shop食lunch. 我揀咗BLT,而Brian揀咗tuna Bagel combo。嘩!食咗Bagel幾舒服,唔似fast food.食完"濟"足成日! 食完就去Future shop行下,之後,就去mansonville. 講真我都好耐無去mansonville啦! 但,mansonville真係無咩點變,只係唔見咗間Future shop轉咗best buy。 但mansonville徬邊d野,d 建築物真係無咩點變,而mansonville mall裡面d鋪頭,food court 位都同以前一摸一樣.咁多年都無變. 去咗mansonville我好開心,好似visit一位老朋友一樣,而依位老朋友一d都無變....好warm呀! 係mansonville周圍都覺得好舒服. 我仲突然間諗起自己係大學嘅生活, 個陣時自己第一次搬離屋企,住係大學residence, 過住d好獨立嘅生活, 而我第一個識行嘅商場就係mansonville。 今次去mansonville, 仲比我係food court附近見個扭蛋機,係有hello kitty手繩扭. 嘩!我見到即刻要扭. 扭咗一個木登色hello kitty手繩,我已經覺好好,但Brian話扭多次,可能有個再靚d,咁第二真係靚d。係藍色hello kitty. 但我掛咗orange色個個hello kitty係手機道. 得閒就換下blue色個個囉! 扭完蛋就去咗食朱古力硊皮雪糕. 再行咗一陣sears,運動鋪頭一陣...就走。咁耐無去mansonville真係唔會瞇路. 因咩都無轉!真係好親切.
*hello kitty扭蛋機
0




*係mansonville's food court食雪糕




*兩隻hello kitty扭蛋




*我手電掛住hello kitty 手繩! It's my first time我用手繩



   行完 mansonville mall之後, 就去meet個朋友--Andrew!其實我未見過依個Andrew,我只係同佢email過幾次,係因為我妹個男友拕我同Andrew攞野! 我先同andrew聯繫. 初頭我知Andrew係位研究系醫生. 我仲以為Andrew個樣好書蟲.嘩! 原來Andrew係一名好靚仔嘅白人. 仲有d型添! 真係好想同Andrew影張相.哈哈! 最搞笑係我講錯咗個meeting嘅地點比Andrew知,但Andrew竟然可以揾到我. 真係好好笑!!!攞完野就去咗食dinner。 近排,唔知點解Brian係依排好想食壽司,本來諗住去超市買就算,但係超市見唔到合心水嘅壽司,所以,就去咗一間新開無耐嘅任食壽司店食.我地點咗好多maki壽司,仲有手卷,sashimi同tempura. 我地order完無幾耐整壽司個個人話:
"你地order咁多,食唔食得晒?因一個maki order有6件壽司.食剩要比返桌子上壽司嘅price." 我同Brian當然答佢: "一定食得晒!". 我地答完問題個陣時,我仲見到整壽司個個師夫,仲聆聆頭,好似好不滿咁.  我覺得依間日本餐店, 好奇怪囉!你地大大隻字寫住係門口話任食! 而且我地order壽司嘅份量比我去正常(唔係任食d日本食店)仲少! 平時,我同Brian叫野食叫得仲多,仲利害!依間日本食店搞到我同Brian好似怪人咁! Anyway,我地真係食得晒桌上d野食,我地唔係迫自己食晒,係肚餓,所以食晒! 食完埋單個陣時,講真吖! 我只係ok飽! 不過我唔係d人,一聽到任食就強叫d人,我會適可而止. 雖然,依間鋪頭當我係怪人,但我會encore架!因為非常就腳,平平地想食壽司,依間任食都係一個好choice.  食完dinner就返屋企,睇咗陣電視就瞓!
  到May6(Sunday),一起身就已經係lunch time,整咗個chicken salad sandwich食,之後,就同Brian出街行,因就母親節,所以,Brian要買張卡,送比佢.我地屋企就唔興送卡,可能我屋企人仲意d實際d嘅野啦! 買完卡,就去買咗隱形眼鏡水,再行下百貨公司,睇下有無棉被袍減價,因我依家張被開始唔暖. 本來見到一set all in one 棉被,但張床單唔係fiitted. 所以,就無買. 之後,就行超級市場,都係時候入貨,買咗好多野. 到dinner,又打邊爐囉! 哈哈! 但今次打邊爐係打蔬菜為主.  依個weekend就係咁過!
*係百貨公司門口,見到d草咁高,and後面個廚窗佈景,幾靚,咪影咗張相




*係超市買嘅野(部份)!因有d已經比我放咗入雪櫃!有排我食!




  



No comments:

Post a Comment