Strawberry Banana Freeze


    早排收到個email,係一間咖啡店(country style)寄黎,依間咖啡店話出咗個新飲品,叫做Strawberry Banana Freeze,個email仲話係May 11,Friday攞住依個email嘅影印本,就可以有杯免費Strawberry Bannana Freeze, 咁我咪print 咗個出黎囉! 如果換唔到野飲,去試下杯新Freeze都好呀! 而且而家又咁熱! 我六點幾去country style. 間鋪頭都無咩人,入到去個收銀姐姐見到我攞住張影印紙出黎,就即刻比咗支筆我,叫我係影印紙上寫我自己嘅email,我未寫完,杯野飲就係我格離. 我咪一邊飲一邊行返屋企,其實country style 離我屋企好近,飲無幾淡就到屋企, yeah! 杯野飲幾好飲吖! 我仲幫杯野飲影咗張相! 好開心,所以返到屋企就好想寫blog. 而且今日又係星期五!
 聽日我要返屋企,母親節,到而家都唔知買咩送比媽咪! 聽日就會同我個妹去行街,....睇下買唔買到個靚銀包!

No comments:

Post a Comment