I can cook

   有一個星期一(Apr30)Brian唔洗返工,佢係超市買咗條麵包,蟹柳肉, liver pate garlic同我一齊enjoy午餐! very good!
而我自己就係夜晚煮飯, 見雪箱有d豬扒(係前排同Brian係超市買),就煮咗個自創嘅"甜甜洋蔥豬扒"做dinner. 今次都煮得好成功! 因此,有影相! 所以,話行超市就可以買到靚"送"...haha.好彩Brian肯同我行超市. 如果唔係自己行,就無人比意見我! 依個"送"我煮咗在一大棚,可以食足成星期. 因我比較懶, 一星期入廚房煮咗一,兩次 and 煮一大棚,之後每到dinner個陣時就係雪櫃攞d "送" 出黎 "叮",洗個米! 咁就食得dinner.


*我加咗d百事可樂係d甜甜洋蔥豬扒道, "送"飯一流! yummy!

 係May 2我部電腦就做咗個大手術, 就係成部機從新入個window入去,我仲係食住依個"甜甜洋蔥豬扒",一邊整電腦,好彩無事, 大步"遖"過!!初頭整電腦有d驚, 因為product key嘅問題, 但最後都solve 到. 而家無晒d病毒,唔會突然間出現d特別web-site. Thanks! 電腦,電腦要聽話! love my computer forever!

2 comments:

  1. 你都好叻呀~~我諗一定好好食呀

    ReplyDelete
  2. Thanks!Manon~丸留message比我! 初頭,煮都時常失敗...我希望會不段改進!!再thanks,係因為你讚我叻! 有人讚我,我就

    ReplyDelete