升職

前日,星期三May 23已經收到Brian升職依個消息,我當然開心,佢升職我仲happy過佢,But,Brian話我知係星期五May25先confirm.所以,等到今日星期五先敢寫係Blog道,我地已經諗住出街食飯慶祝,諗住食韓燒,之後或者去飲野!

我就啱啱係supermarket買完野返屋企,我買咗rolo chocolate cone作為今日嘅飯後甜品.唔知點解Brian第一次升職個陣時我開心d.可能係Brian預計之內,而今次升都好開心,因人工and salary都add埋, 個job title 個名比以前高級好多。唔理啦!迫Brian買野比我先....哈哈哈!

講返自己近況,今日五點幾,就去咗超市.順便,比我攞咗本free雜誌,有Deal or no deal主持做封面,由於天氣都幾熱,我行一陣超市都想返屋企,買咗rolo chocolate cone就想走. 仲要急步行返屋企,因我怕雪糕會溶,哈哈!

Now,等Brian食飯慶祝....我已經諗咗星期六去邊道玩,...yeah!
但我諗個blog好似update緊d野, 因此,upload 唔到相,and無晒d cute cute icons.真麻煩!

No comments:

Post a Comment