雪糕 and what i cooked

  今日,我同Brian講電話,講開broccoli,咁我就突然想起煮肉碎炒Broccoli. 咁咪五點幾就去咗超市買broccli, 但見到有架車仔,係賣雪糕,原來依間雪糕店開咗10年,為慶祝10週年,所以,免費派雪糕! 雖然係細細杯,但今日天氣十分焗and熱. 有成27度.仲未計humindex,因此,有杯凍嘅野係手.個心舒服晒,都有好多人攞免費雪糕,但派雪糕個個人都幾快手,所以,唔洗排隊,攞住杯雪糕and Broccoli,就返屋企, 我係雪糕super fans.返到屋企有雪糕食,真係happy到暈! 我仲一邊睇電視一邊食咖啡味雪糕. yeah!yeah!

.Now,我要煮飯! 唔講! 拜拜!


*我求其用手機影,因此影得無咁靚---係coffee味,其實有三種味揀有雲呢嗱,朱古力&咖啡,我揀咗coffee囉!


啱啱upload相,見到自己影咗前排煮送d相....所以,post埋係依道. 飯and一個送,咁就係dinner.




1 comment:

  1. 西蘭花...o my favourite啦...不過爸爸唔食...依家好少煮喇媽咪

    ReplyDelete