豉油皇炒麵做晚餐

May 1 (Thursday)

    時間真係快,咁快就五月一號!! 突然間, 記得有首歌,叫First of May 添!! 哈哈!! 我每年今日,都唔知點解會係自己個口啍

muisc.gif image by vickyngkiki
幾句First of May依首歌架! ....可能, 我剩係識得依首歌前面個幾句咋!! 哈哈!!

                        
edge-tree-1.gif picture by vickyngkiki
edge-tree-1.gif picture by vickyngkiki
edge-tree-1.gif picture by vickyngkiki

       講返正題!! 今日 Lunch time就同好朋友傾電話
equip-phone-1.gif image by vickyngkiki
...傾得好開心, 講到唔識停 ....都估唔到世上有朋友會同我傾計傾到可以咁投契, 我朋友又肯係電話同我一齊顛, 哈哈!!! 同朋友講開先知, 香港係May 1 有公眾假期, 叫五一勞動假!! 香港又有假放喇, Very good!! 有時太耐唔係香港都唔知香港有咩假, 都係要朋友講先知!  如果人哋唔講, 我自己都唔知, 以為好普通一日!

                        
edge-tree-1.gif picture by vickyngkiki
edge-tree-1.gif picture by vickyngkiki
edge-tree-1.gif picture by vickyngkiki


       到夜晚, 我就同Brian去咗chinese超級市場
llittle-people-shop.gif image by vickyngkiki
, 因為襯天氣仲涼涼哋, 我想星期五打邊爐
drink-soup-5.gif image by vickyngkiki
,  但去到超市, 本來就係買打邊爐湯低, 點知, 一入超市, 我同Brian 就有小小失控,  Brian 行咗去熟食檔, 就買咗啲豉油皇炒麵,  豆腐花, 我又買lee 買"露"...又買咗幾袋野返屋企, 整到個雪櫃
equipment4.gif image by vickyngkiki
都就爆棚喇, 哈哈!!


                          
edge-tree-1.gif picture by vickyngkiki
edge-tree-1.gif picture by vickyngkiki
edge-tree-1.gif picture by vickyngkiki



       臨返屋企, 經開油站, 就餵TT 仔仔食野...因為聽日Brian 可能要同公司啲人飲野!! 費事星期五一放工就臨急臨忙去入油喇!! 咪入定先囉! 可能聽日又會起油價喇!! 而家啲錢真係唔見洗, 咩都加價!! 都唔知係咪真係要加!!


                          
edge-tree-1.gif picture by vickyngkiki
edge-tree-1.gif picture by vickyngkiki
edge-tree-1.gif picture by vickyngkiki

   

      我諗, 聽日( May 2, friday)我都起碼要成夜晚九點幾鐘之後, 先同到Brian打到邊爐喇! 其實, 我完全唔介意男朋友出街同朋友or 同事飲野架!!  因為,每個都有自己私人時間嗎!  都要尊重大家先會生活得開心!! 不過, 我自己都覺Brian 係"就" 我啲啲!! 哈哈!! 我係霸道啲架喇!! 哈!

arrow-triangle_pink_b.gif image by vickyngkiki
是日晚餐,有媽咪啲叉燒,  蠔油菜心+少少蜜豆, and 豉油皇炒麵(Brian 至愛), 我自己都炒過豉油皇炒麵架! 但都無街個啲炒得咁yummy!! 而且,我自己炒啲色水, 都唔夠出面靚架!! 唔知點解!!


arrow-triangle_pink_b.gif image by vickyngkiki
飯後甜品, 有豆腐花, 係一pack 買架!! 內裡有薑汁on the side...薑汁豆腐花好yummy! 仲好滑唧唧! 我成日覺加拿大啲豆腐花or 荳製食品係滑好多架!! 唔知係咪依樹係用硬水呢?



     


11 comments:

  1. 係呀, 5.1係勞動節, 大陸仲有4日假添吖....比香港好d咁.........
     
    點解加拿大會滑d?香港唔係好味d咩? 香港嗰d都好滑呀~~嘻嘻
    [版主回覆05/07/2008 23:03:00]細細粒:   ~ 其實, 我都覺香港好多假放架喇!有時簡唔中都聽到你哋話放假, 聽到都好開心!! 哈哈!!   ~ 我都唔知點解加拿大啲豆製品係滑啲!! 但真係架!!!啲豆製品真係滑唧唧架!! 有啲Blog 友話我知...因為加拿大啲黃豆靚啲,所以, 做出黎係特別滑架!!

    ReplyDelete
  2. 我好少同朋友傾電話架~ (由讀書到而家都係呢~)
    最多都係吹幾句 但.. 出到嚟見面啲好多野講架啦~~ 嘻
    豉油皇炒麵想要佢既色水 我諗應該係落老抽多與少既關係呢!!!
     
    [版主回覆05/08/2008 15:55:00]畫:   ~ 我間唔中,由其假期都會同啲朋友傾下計, 但依排就多咗時間, 傾多咗, 哈哈!!   ~ 我都發覺依家啲人唔係咁仲意講野喇!! 好多時就咁send message 係手電就算喇!! 我相信現代都市人忙咗好多喇!! 有時我覺, 如果係真正朋友, 就算唔係成日見, 但如果見到大家就會自自然然有話題, 自自然然會好放你啲事係心架!! 見你話, 約啲朋友出去, 都好多野講,....即係你都有真心朋友喇!!    ~ 落多啲老抽啲麵就會變深色啲, 但落太多會唔會太鹽??

    ReplyDelete
  3. 因呢邊D 黃豆靚D 麻!
    我試過買豆漿自己整豆腐花,都好易,你可以試吓!
    [版主回覆05/07/2008 23:08:00]高貓貓:   原來係咁, 依邊啲黃豆好啲...唔怪之得啲荳製食品咁滑喇!! 我自己都試過自己整豆漿, 真係好容易整, 但一定要落冰糖先好飲 !

    ReplyDelete
  4. 勞動節來源是1886年5月1日,美國芝加哥舉行了約35萬人參加的大規模罷工和示威遊行,示威者要求改善勞動條件,政府出動警察進行鎮壓,開槍打死兩人,事態擴大!~ 為紀念這次事件成立了「國際勞動節」
    [版主回覆05/08/2008 16:00:00]小威威:   你解釋得好詳盡喎!! 唔該你呀!!

    ReplyDelete
  5. 呢d都好過bbq~~但其實煮野食真係開心~只要享受個過程~整出黎一定好味~俾d信心自己~@@"~妳煮既野都應該唔差架~但如果配合埋靚既碗碗碟碟就好啦~因為如果有賣相~真係會食得好味d架~
    [版主回覆05/08/2008 16:07:00]迷迷(micmic):   ~ 有時食bbq 都至在轉下啲口味咋!! 而且, 煮唔同食物, 都會享受到唔同嘅過程, 好開心架!! 講真, 我煮飯都係學習當中, 好多時都要問下人點煮先好味!!   ~ 我自依幾年先開始入多咗廚房, 都會留意多咗啲廚具, 有時啲野食配襯啲好啲嘅碗蝶, 或者擺放得好睇啲, 有啲層次感, 食野都開心啲架!! 平凡嘅野食都會變得不平凡架喇!!

    ReplyDelete
  6. 冰冰Tracy Ice4 May 2008 at 09:23

    哈咯,VICKY!!妈妈煮的永远都是最好味的!!
    [版主回覆05/08/2008 16:08:00]歐冰冰@比樂太太:  係架!!

    ReplyDelete
  7. 嘩......個炒麵好正呀~~~唔知以為喺街買返嚟架~~~
    [版主回覆05/08/2008 16:10:00]檬檬:   其實,蝶麵唔係我自己炒架!! 真係喺超市買返黎架!! 我自己炒, 就一定無咁靚喇!

    ReplyDelete
  8. 我都好耐無試過講一個長過 20 分鐘既電話喇 !!
    應該話宜家講電話既次數真係好少好少, 尤其 send sms 唔使錢, 有時一句起兩句上既說話, 都寧願 send sms 唔打電話 !! 
    突然都好懷念可以傾電話傾到三更半夜既日子 !!
    [版主回覆05/08/2008 16:16:00]new beauty sandy:   我都發覺而家啲人, 真係少咗講電話...好似電話有刺咁, 我以前係中學時, 真係當電話係寶架!! 哈哈!! 到而家,都係keep 住幾個講電話朋友, ...可能, 我地域問題喇!! 有時同朋友聯繫,都係電話方便啲,哈哈!! 女仔嗎...特別多野講架!! 哈哈!

    ReplyDelete
  9. 豉油皇炒麵D色水唔夠係咪因為你冇落老抽呀?
    [版主回覆05/08/2008 16:19:00]睛天娃娃:   有時我落好多老抽, 但都上唔係好到色水,....落太多老抽, 我又怕炒到蝶麵水汪汪...總之,自己炒啲麵唔似街,...差好遠, 我要慢慢再學習!! 哈哈!! 但都多謝你提議!!唔該晒!!

    ReplyDelete
  10. Vicky: ~香港5月有兩日公眾假期,有五一勞動節同埋12號既佛誕呢~不過,我過到黎呢邊都係睇番d日歷先記得架咋! ~d炒麵唔夠色可能係你落唔夠老抽呢,老抽係用黎做色架嘛!你下次可以試下落多d囉!應該會同出面一樣既! ~我都好鍾意食豆腐花架,滑滑咁,好鬼正!可惜我依家尿酸偏高,唔可以食豆腐既野,其實,我好鍾意食豆腐架,真係唔知要戒口戒到幾時,先可以咩都食得啦!
    [版主回覆05/08/2008 16:29:00]陶陶夫人:   ~ 你仲記得啲啲香港假期呀?! 我真係唔記得太多!! 而且, 我係香港時都未有依啲假期, 就算有人係以前同我講過有勞動節, 由於自己未放過, 就好唔上心囉! 哈哈! 不過,黎到外國, 都係記得外國啲假期多, ....可以放假,聽到都開心喇!! 哈哈!   ~ 啲炒麵要落多啲顏色? 係要落多啲老抽,...我都試過喇!! 落到啲麵水汪汪添!!! 原來豉油皇炒麵都幾多技巧先炒到!!哈哈!!   ~ 你一定要戒一 戒豆製食品喇!! 有時忍一忍, 真係會令身體健康啲, 而且, 食多碗豆腐花又唔會發達!! (我成日都咁同自己講!!)你咁樣安慰自己就唔會覺得無得食一樣野而傷心架喇! 但我都希望你早啲好返!! 健健康康!

    ReplyDelete
  11. 豉油皇炒麵D色水唔夠, 可能你落唔夠老抽ar~
    [版主回覆05/08/2008 16:31:00]天使BB:   好多blog 友都叫我加多啲老抽架!!我會慢慢學習架喇! 唔該你呀!

    ReplyDelete