Surprise day

April 6(Sunday)
       一朝早Brian 個手提電話equip-Visor-Deluxe-graphite.gif image by vickyngkiki就響!! 其實, Brian 不流都早起, 所以, 無比電話嘈醒!! 原來係我daddy 打電話比Brian, 我daddy 問Brian 係星期日有咩節目!! 又話比Brian 知, 我五妹自己坐車去咗學校house-school.gif image by vickyngkiki做project (五妹學校好近Brian 屋企), 再之後, 我daddy 咪同Brian 傾下啲閒計囉 !!! Brian 就話, 不如, 夜晚順便接埋五妹, 之後, 上去同我daddy 食dinner囉! 我都好surprise 我daddy 會打電話比Brian 傾閒計!! 可能daddy 真係太悶, 好想傾下計喇!! 哈!!  所以, 今晚, 我就自己一個人食dinner. Brian係夜晚 就上去同我daddy 度食飯囉!!(其實,我知,今晚我自己一個人食飯,有啲sad
smile74.gif image by vickyngkiki!! 星期日都係得我一個!littlepeople7-12.gif image by vickyngkiki


                  
edge-love-1.gif picture by vickyngkiki
edge-love-1.gif picture by vickyngkiki


        有少少Sad 我都要起身
littlepeople20-2.gif image by vickyngkiki
! 唔通瞓到天黑咩!!  我擦完牙, 我就落街買咗份報紙
read-newspaper-2.gif image by vickyngkiki
囉!  係lunch time, 我同Brian 都係食雪櫃食剩啲pizza
food-fast-Pizza.gif image by vickyngkiki
做lunch咋, 睇下報紙, 睇下電視咁, 就係咁簡單!! 我今日仲去洗埋衫, 熨埋衫, 再抹下littlepeople35.gif image by vickyngkiki
廚房啲爐頭 and 地板咁囉, 星期日, 多數都係, 喺屋企忙埋依啲雜務, 哈哈!!  到夜晚七點鐘, 我襯Brian 今晚出街食飯, 我仲走去抹埋個washroomlittlepeople7-5.gif image by vickyngkiki添!! 其實, Brian 好怕我抹washroom架!! Brian 成日都話怕我抹washroom辛苦, 又怕我條腰痛, 所以, washroom多數係Brian 抹架!! 但我覺我抹washroom會乾淨啲囉!! 哈哈!! 抹完舒服晒!!


                   
edge-love-1.gif picture by vickyngkiki
edge-love-1.gif picture by vickyngkiki



          到Brian 食完飯, 返蕃黎, 我竟然收到一個好特別嘅surprise !! 真係非常開心
!! 非常感動
! 依個surprise 就係Brian 專登渣車去"大有名糖" 買鹽酥雞 and 杏仁糊外賣
cook-PaperBag-icon.gif image by vickyngkiki
比我食!!! 話說,我上次去"大有名糖" 係好想食鹽酥雞架!
smile48.gif image by vickyngkiki
! 但我哋兩個人邊食到咁多野!! 所以, 就捨棄咗鹽酥雞, 我當時仲話下次一定要叫鹽酥雞架!! 點知, Brian 就靜雞雞, 係返屋企途中買比我!! 哎吔!! 我真係非常開心
little-peo-love1.gif image by vickyngkiki
, Brian 時時把我啲說話記住係身邊囉!!! 我食鹽酥雞 and 杏仁糊, 都不知食得幾開心!!! 哈哈!! 仲好感動添!! 多謝你呀, Brian
little-love-2.gif image by vickyngkiki
!! 務着食物係TT 仔仔身上打瀉的危險都要買依個外賣比我!!好感動呀!! 你對我真係好好呀!
  

arrow-triangle_blue_b.gif image by vickyngkiki
Surprise 外賣呀!! 有鹽酥雞 and 杏仁糊. 兩樣都係我仲意食架!仲好好味添! 多謝晒你呀, Brian!0







17 comments:

  1. Brian 真係好錫你呀... 好羨慕呀!~
    [版主回覆04/10/2008 15:17:00]小威威:   ~ 又係架!! Brian 好錫我架!! 哈哈!!    ~ 你都唔洗羨慕我, 你仲後生!! 你都好快揾到個錫你嘅人架!!

    ReplyDelete
  2. 咁點解你唔同Brian去食晚飯呢?
    [版主回覆04/10/2008 15:20:00]Mui:   個日daddy 唔知我係Brian 身邊架!! 以為我出咗去做野!! 我點知, daddy 會突然間call Brian 喎!!  所以,我咪無跟Brian 上去daddy度食飯喇!

    ReplyDelete
  3. 我都覺得自己洗bathroom乾淨過D男人清潔好多...佢地個個都好鬼求其架嘛~
    [版主回覆04/10/2008 15:22:00]睛天娃娃:   你都講得岩, 男士係cleaning 方面真係有少少求其架!! 都係自己清潔會好啲!! 哈哈!!

    ReplyDelete
  4. Flying Cupcake9 April 2008 at 10:31

     How come u don't go back home with Brian to have dinner at your dad's place ar????係呀柴狼爸爸話做家務我信佢唔過都要自己做返架
    [版主回覆04/10/2008 15:29:00]flying cupcake:   ~ 個日之前我同Daddy 講, 我要做野,所以,上唔到去食飯, 個日daddy 唔知我係Brian 身邊架!! 我點知, daddy 會突然間call Brian 喎!!  所以,我咪無跟Brian 上去daddy度食飯囉!!   ~ 原來, 做家務都係女士能幹啲!! 有時男士係 cleaning 方面, 真係有啲求其, 自己做好好多!!

    ReplyDelete
  5. Vicky: ~Brian買埋鹽酥雞俾你,而你又係好想食既,咁當然係好開心啦! 我呢邊都有間係台灣開過黎叫快可立"Quickly"既台灣野,佢地既 鹽酥雞都做得幾好架!Brian咁錫你,你真係好鬼幸福呀!嫁得過呀. ..哈哈 ~星期日大多數都係做家務架啦,雖然會係累d,但做完見到間屋 靚晒乾淨晒時,真係個人都醒神d架!男人洗野永遠都好似無女人 做得咁好,唔通,個個女人都係有條清潔命既?
    [版主回覆04/10/2008 15:44:00]陶陶夫人:   ~ 真係好開心, Brian 會記得我啲說話, 買鹽酥雞我食!! 我至感動係Brian 記得我講過嘅野囉!! 都已經有好多blog 友叫我嫁比Brian 喇!! 到我真係要嫁,就會係度公佈喇!哈哈!   ~ 我記得你講個間"Quicky" 台灣食店, 個間啲鹽酥雞都好好食架!! 你得閒要同你先生再去食, 影張相比我睇喇!! 我以前同過三妹整過鹽酥雞架!! 但整到成屋油煙!! 整咗一次都無再整喇!! 依啲食物都係出街食好啲!! 哈哈!   ~ 我都同你一樣, 好喜歡做完家務的感覺架!!雖然,做完家務背脊有啲酸, 但見到成屋乾淨晒,好舒服架!! 有時, 啲男士真係做家務做得好求其架!! 真係自己做返仲好過!! 但Brian 都算係咁, 間唔中都有抹下!! 但就唔係好合呼我要求囉! 真係學你話齋, 個個女人都係有條清潔命!!好似唔清潔就唔安樂!! 哈哈!

    ReplyDelete
  6. 哈哈哈, 咁suprise, 你緊係開心啦
    但係呢, 點解你唔去同你daddy食飯?
    [版主回覆04/10/2008 15:47:00]通少:   ~ 個日之前我同Daddy 講, 我要做野,所以,上唔到去食飯, 個日daddy 唔知我係Brian 身邊架!! 我點知, daddy 會突然間call Brian 喎!!  所以,我咪無跟Brian 上去daddy度食飯囉!!   ~ 個surprise, 真係好開心架!! 我到而家講都仲好開心!! 哈哈!

    ReplyDelete
  7. Brian真係細心體貼,有個Surprise比你,梗係好開心,好甜喇~~~
    [版主回覆04/14/2008 23:17:00]檬檬:   我都對依個surprise 好開心!! 至緊要係Brian將我講嘅野放係心!!哈哈!

    ReplyDelete
  8. 好sweet呀..
    [版主回覆04/14/2008 23:19:00]Anthony & Nataile:   依日啲surprise真係好開心架!! 哈哈!!

    ReplyDelete
  9. 咁得意既, 你daddy居然打畀brian仲要約埋佢出街食飯, 唔預你既?....我諗你daddy梗係有d事煩緊, 需要搵個男友傾吓, 問吓意見定喇~~~~呢個係我直覺嚟架
    但點解你話近brian屋企而唔係你哋既屋企? 係咪brian原本既屋企呢? 但若果係既話, 咁你哋呢個屋企又近唔近佢屋企?
    我成日都話brian啦, 小妹男朋友個個都好細心, 畀raymond好好多啦~~~~我又比較咗...哈哈....我都知我唔應該咁諗既, 但有比較先知邊個好d嘛~~~~係咪?
    我都好想試吓呢個鹽酥雞呢~~~好似好野味咁, 應該幾鹹既, 係咪呢?
    [版主回覆04/14/2008 23:29:00]細細粒:   ~ 出街食飯啲野!! 我已經係第二個地方答咗你, 你明白點解我唔上去同Daddy 食飯喇!! 哈哈! 而我daddy 都無咩事!! 只係喺加拿大留得耐,所以, 就有啲悶, 好想同人傾下計! 哈哈!   ~ 你成日係心裡面,都好似期待Raymond 會為你做啲野!! 哈哈!! 但只要你哋兩個生活係開心, 就得喇!!  Surprise 成日有都唔"經" 貴喇!! 好多野都係物以"行"為貴嗎!!  不過,你簡唔中都要同Raymond 製做啲氣氛, 你一開咗頭,Raymond 會跟住架!!   ~ 其實,鹽酥雞有啲似KFC 啲popcorn chicken!! 但鹽酥雞就炸得大粒啲啲!!! 同埋有啲五香粉味囉!! 哈哈!  

    ReplyDelete
  10. Vicky, really want to say that Brian treat you very well......but because of he bought u something u memtioned before, but for the heart that he wants u to happy.  Not many people will do that to his gd.  You're so lucky!!!
    The name of resturant 大有名糖 is so cute ar~Can harder related it to fried chicken~ 
    [版主回覆04/14/2008 23:34:00]MaGGie:   ~ 我係依個surprise 真係好開心, 係開心Brian 把我講嘅野放係心!! 所以, 我都好錫Brian 架!! 哈哈!!   ~ 其實,"大有名糖" 係一間甜品屋黎架!! 專食芝麻糊, 楊枝金露啲店鋪黎架!! 但都會有客飯 and 小食,供應, 鹽酥雞就係其中一樣小食黎架!  不過,"大有名糖"依個名真係幾特別!

    ReplyDelete
  11. ~ 點解你同埋 BRIAN 一齊同你 DADDY 食飯呢 !!  果個係你 DADDY 喎, 你寧願自己一個食, 都唔同佢一齊去既 ??
    ~ 嘩 !!!    好晒呀 !!!  唔好晒命喇 !!!   成日都見你咁 SWEET, 真係羨慕死人喇 !!
    ~ BRAIN 咁好, 你仲唔快D mark 實佢 !!  快d結婚啦 !!
    結婚~  結婚~ 結婚~ 結婚~
    [版主回覆04/14/2008 23:42:00]New beauty sandy:   ~ 個日之前我同Daddy 講, 我要做野,所以,上唔到去食飯, 個日daddy 唔知我係Brian 身邊架!! 我點知, daddy 會突然間call Brian 喎!!  所以,我咪無跟Brian 上去daddy度食飯囉!!   ~ 我唔係晒命架!! 係開心嗎!! 先至不自覺講出黎!! 哈哈!! (我咁樣講,仲好似更加似晒命喇!! 哈哈!!)   ~ 你顛架!! 吹我結婚!! 我結婚會係依度公佈架喇!! 你放心喇!!你到時要恭喜我呀!! 沖出亞洲,過黎飲我個餐!! 哈哈!! 

    ReplyDelete
  12. Brian 都好細心啵
    [版主回覆04/14/2008 23:43:00]心樂:   係呀!! 所以,我收到依個surprise 好開心架!

    ReplyDelete
  13. Brian真係又細心又體貼lor...
    [版主回覆04/14/2008 23:45:00]天使BB:   Brian 比依個surprise 我!! 我真係好開心, 最開心係Brian記得我啲說話,因為我之前話要食鹽酥雞!!! 我至感動係Brian 記得我講過嘅野囉!!

    ReplyDelete
  14. 外買~~ 兩樣都好好味咁呀~~ 尤其係 鹽酥雞!!新鮮熱辣真係~~
     
    [版主回覆04/15/2008 00:20:00]畫:   依兩樣外賣係我至愛黎架!! 所以,收到依份surprise 好開心架! 啲鹽酥雞係用錫紙包住架! 所以,外賣之後都唔會太淋架! 好yummy!! 你啱啱去完台灣,你實好掛住食鹽酥雞喇!

    ReplyDelete
  15. 冰冰Tracy Ice10 April 2008 at 18:02

    Vicky..容易开心和满足,人才会活得开心!
    [版主回覆04/15/2008 00:22:00]歐太太@比樂太太:   你講得啱!! 我好容易就開心!!哈哈!!

    ReplyDelete
  16. 洗唔洗咁SWEET
    [版主回覆04/15/2008 00:23:00]迷迷(micmic)   哈哈! 我總之就好開心喇!! 哈哈!

    ReplyDelete
  17. Fatgarfield 肥加菲11 April 2008 at 20:25

    I agree, can't trust men cleaning up, they don't seem to see where's dirty!
    Brian is really sweet, you're a lucky girl!
    [版主回覆04/15/2008 00:27:00]fatgarfield:   ~ 男士係清潔方面往往都無女士咁好!! 真係自己做仲開心,舒服!! 哈哈!   ~ 其實,我好容易開心!! 但依個surprise, 真係好surprise!! 最開心係Brian記得我講嘅野!! 哈哈!

    ReplyDelete