電話狂熱

April 10 (Thursday)
     
          好多男孩子都喜歡電子產品!! 有時, 男孩子買自己心愛啲電子產品玩具, 還比女孩子的衫
fashion-t-shirt.gif image by vickyngkikifashion.gif fashion image by vickyngkikifashion-Boots-icon.gif image by vickyngkikifashion-10.gif fashion image by vickyngkiki襪, 名牌手袋fashion-3.gif fashion image by vickyngkikifashion-Leather-Bag.gif image by vickyngkikifashion-bag-2.gif image by vickyngkiki, 化妝品fashion-Lipstick-2-icon.gif image by vickyngkikifashion-Tiffany.gif image by vickyngkiki,還要貴, 還要多!! 

      
edge-star2-1.gif picture by vickyngkiki
edge-star2-1.gif picture by vickyngkiki



          我係屋企就摷到一大堆 Brian 心愛的玩具 (其實,只係部分), 有啲玩具已經被打咗入冷官, 有啲玩具都唔知石沉咗係邊個大海喇!! 我都費事去大海度摷, 越摷越多,摷得更多數目, 我可能會眼火爆架! 因為我都唔知電話(玩具)有咩好玩!??   自從, Brian 用了第一部黑莓電話, 就深深愛上了黑莓電話equip-Hot-sync.gif image by vickyngkiki
, 一有新款上市, 他手上一定擁有一部!! 其實, 可以講話....係市面上還未有得買, 他自己已經上網訂購, 簡直就係瘋狂電話分子! 而其他電話款色,equip-komono-1.gif image by vickyngkikiequip-Sony-Zuma-Cell-Phone.gif image by vickyngkikiequipment1-12.gif image by vickyngkiki, Brian 都一樣接觸過, 所以, 我簡唔中就見Brian 玩新玩具!! 如果, Brian 將買電話的金錢儲下來!! 我可唔可以個個月買個名牌手袋fashion-lv1.gif image by vickyngkiki
呢?? 哈哈!

        
edge-star2-1.gif picture by vickyngkiki
edge-star2-1.gif picture by vickyngkiki


          其實, 我諗返轉頭,Brian 喜歡電話都係一件好事, 因為他去到邊度, 電話一定隨身!!  我一定可以揾到他!! 哈哈!! 


arrow-hand.gif image by vickyngkiki
Brian's toy!!0





arrow-hand.gif image by vickyngkiki
同場加演:...由於今日Brian放工又同咗我去咗電話交易!! 所以, 我哋好求其買快餐返屋企當dinner 囉!!0




10 comments:

  1. 冰冰Tracy Ice13 April 2008 at 22:35

    早啊~~Vicky
    [版主回覆04/15/2008 01:50:00]歐冰冰@比樂太太:   Good afternoon!! 我而家已經係下午時份喇!!

    ReplyDelete
  2. 算啦!~ 每個人都有不同興趣!~ 只要不影響家庭生活!~ 看在Brian 咁錫你.... 由他去吧!~
    [版主回覆04/15/2008 02:00:00]小威威:   我其實唔介意Brian玩電話架!! 總之, Brian 唔會玩到忘形, 又唔會得閒問我啲玩具放係邊!! 全部玩具佢自己take care 就得!! 況且,我自己都有好多廚房用具,(我當做玩具) !! 哈哈!

    ReplyDelete
  3. 嘩......Brian真係好多玩具喎~~~唔緊要喇,Brian開心咪得囉~~~
    [版主回覆04/15/2008 01:57:00]檬檬:   依度啲玩具只係Brian 部份嘅玩具!! 但Brian 已經玩得好開心!! 哈哈!! 我唔理得咁多Brian 啲玩具喇!! 總之,玩得唔過份就有得佢!!哈!

    ReplyDelete
  4. 係lu........d電話仲要係貴價品呢.........賣番d出去你都可以買名牌袋添吖......我都好想raymond買畀我吖
    [版主回覆04/15/2008 02:14:00]細細粒:   ~ 你咪同Raymond直接講話要個名牌袋咪得囉!! Raymond 一定無所謂架!   ~ 我其實唔介意Brian玩電話架!! 總之, Brian 唔會玩到忘形,全部格一格價先好買!! 最好, 唔好得閒問我啲玩具放係邊!! 全部玩具佢自己take care 就得!! 況且,我自己都有好多廚房用具,(我當做玩具) !! 哈哈!

    ReplyDelete
  5. 哈哈..我諗你應該叫Brian轉行幫blackberry打工嘛...甘換機可以仲快呀~
    [版主回覆04/16/2008 06:46:00]睛天娃娃:   我都成日講笑叫Brian 轉去黑莓公司做架!! 但Brian 又唔係讀開computer 啲野! 黑莓邊度請! 哈哈!!!  況且, 有啲黑莓未上市Brian 已經換咗!! 唔洗去黑莓做都跟得切喇!! 哈哈!!  

    ReplyDelete
  6. 果然係狂熱份子!不過佢肯trade in 都好過全部擺係屋企!
    [版主回覆04/16/2008 06:50:00]高貓貓:   佢對電話真係好有熱誠架! 佢都係一啲啲電話先肯trade in 咋!! 仲有一大堆係屋企, 咁多電話放係屋企度, 都唔知有咩好!! 哈哈!!

    ReplyDelete
  7. 真係好多電話呀,男人買電話同女人去買衫一樣咁瘋狂
    [版主回覆04/16/2008 06:53:00]Mui:   我買衫都無Brian 買電話買得咁密架!! 但我都唔理佢喇!! 依個係佢興趣!! 總之, Brian 唔會玩到忘形! 最好, 唔好得閒問我啲玩具放係邊!! 全部玩具佢自己take care 就得!! 況且,我自己都有好多廚房用具,(我當做玩具) !! 哈哈!

    ReplyDelete
  8. 哈哈, 好難喇, 同佢講過好多次啦, 次次都唔睬我吖, 旨意佢買畀我, 有排喇....
    咁你當佢哋係玩具都幾搞鬼喎~~~
    [版主回覆04/17/2008 01:29:00]細細粒:   ~ 你同Raymond 都就黎係夫妻喇!! Raymond 當然知你想要咩野喇! 但你依排咁多野搞!! 而且, 仲要洗多啲錢!! Raymond 緊係唔會依家即刻買名牌袋比你喇! 遲啲喇!! 他一定會買比你喇!! 哈哈!!   ~ 係呀! Brian 成日都話我煮飯啲廚具冷係講究喎!! 買都買到Brian 眼凸凸!! 我已經好好,只係仲意廚房用具!! 有啲女仔又買名牌野, 又買名牌飾物!! 我已經好好喇! 夠晒平喇! 哈哈!

    ReplyDelete
  9. Vicky, Brian's collection really amazing ar......hehe.........
    [版主回覆04/17/2008 01:30:00]MaGGie:   Brian 啲玩具太多喇! 多到得人驚!! 哈哈!! 真係唔知電話有咩好玩!! 哈哈!!

    ReplyDelete
  10. Vicky:
    ~Blueberry呢樣野,我係5年前已經玩過晒,而且連3G視像電話亦係5年前玩到出神入化!無計,因為我係要做電話function既presentation既,而且係對住d CEO黎做present,咁玩得多d都唔得!
    ~其實每個男人都有自己既玩具,有d係模型,有d係Games,只係Brian咁岩就係電話咁解囉!但我就咁諗,因為blueberry or mobile始終係會落後既,到時學你話齋,真係會石沉大海架!所以,如果唔係用黎收藏既話,咁就拎去trade in就仲好過!
    [版主回覆04/17/2008 14:40:00]陶陶夫人:   ~ 聽你咁講, 你係香港都撈得幾好喎!!成日都要presentation 啲電話, 比我男朋友聽到有依份工做, 一定開心到顛!! 哈哈!其實,我對電話產品, 唔係好狂熱, Brian 送咩電話比我就用乜!! 依幾年,係北美州出電話已經ok 快喇!! 以前, 北美州啲電話,出得好慢, 同其他地方差幾年科技!! 講都無人信!!     ~ 有啲電話, Brian 唔捨得trade in 架!! 話好有記念價值喎!! 所以, 他有啲電話收得好隱幣, 哈哈!! 可能,怕我throw away 喇!! 我都唔理得咁多喇!! 有得Brian 買玩具買到飽喇!!  總之, Brian 唔會玩到忘形,全部格一格價先好買!! 最好, 唔好煩我, 亦唔好得閒問我啲玩具放係邊!! 全部玩具佢自己處理好就得!! 況且,我自己都有好多廚房用具,我當廚房用具當做玩具架喇 !! 哈哈!

    ReplyDelete