試用新玩具

April 21 (Monday)

        我見自己係剛剛過去個周末買咗咁多整蛋糕功具
cooking-Spatula.gif image by vickyngkiki
cooking-tool-cake-mode3.gif image by vickyngkiki
(我當玩具), 當然,就試用新用具喇!   我今日,就係好想試用個心型蛋糕膠模, ....  其實, 我都純水係試用新廚具多, 所以,食物係其次, 因此, 我見自己屋企有乜就整乜! 無專登落街買材料! 見屋企有朱古力
cake-sweet1.gif image by vickyngkiki
and 朱古力粉, 就用心型蛋糕模整朱古力蛋糕, 況且, Brian 只係喜歡食朱古力蛋糕
cake-choco.gif image by vickyngkiki
!! 他食野要求真係非常簡單....而且朱古力蛋糕真係唔難整!!

                    
edge-puple-leaf.gif picture by vickyngkiki



      攞啲朱古力蛋糕入焗爐時
cook-microwave.gif image by vickyngkiki
, 我見Brian 仲未放工, 就好想揾啲野黎做, ..哈哈, 我就見到雪櫃有幾個薯仔
veg-potato.gif image by vickyngkiki
, 就整薯仔沙律...見雪櫃有咩蔬菜
Veg-Onion-Battle-icon.gif image by vickyngkiki
veg-Eda-mame-icon.gif image by vickyngkiki
veg-Eggplant.gif image by vickyngkiki
,就攞出黎左切右切撈落去啲薯仔沙律裡面!! 好快完成薯仔沙律喇!! ...唔知點解Brian 放工好肚餓架!! 一放工就入廚房開雪櫃
cook-refrig.gif image by vickyngkiki
...所以,我間唔中都會整啲野食放係雪櫃架!!  整咗咁多野, Brian都係未放工, 就整埋夜晚個餸.....就係洋蔥豬扒!!

                      
edge-puple-leaf.gif picture by vickyngkiki


      到Brian 放工, 他到咗樓下一定call 我架!! 因為我哋有個習慣係一齊去mail box 攞信架!! 咦....今日Brian 放工攞住一袋野, 原來係yogurt 雪糕
Ice-cream-dobule.gif image by vickyngkiki
黎架!!!! Brian 話見超市減價, 所以, 買返兩筒返屋!!! 因為佢都喜歡食yogurt 雪糕, 真係唔該Brian....益埋我喎!!哈哈! 而去到mail box 我又無郵件喇!! Flyer 就成堆囉!!

試用心型膠模, 做咗好簡單個朱古力蛋糕....個心型膠摸真係好容易脫摸呀!!0




Brian 係放工就買咗Yogurt 雪糕!! ...我就係屋企整咗薯仔沙律 and 洋蔥豬扒0




17 comments:

  1. 好得意既心型蛋糕模呀
    [版主回覆04/29/2008 03:31:00]心樂:   我都係見得意,而且價錢又ok, 我先買...見到啲得意模, 整蛋糕先開心啲!! 哈哈!!

    ReplyDelete
  2. Brian真係好,買定雪糕比你~~~心型蛋糕好得意呀~~~
    [版主回覆04/29/2008 03:43:00]檬檬:   ~ 我哋第一次食yogurt 雪糕,發覺味道唔錯...而且, 我又喜歡食雪糕呢!! 所以, 見有特價, Brian 就會買架喇!! 哈哈!!   ~ 個心型蛋糕模,我一見到就好想買...因為好特別, 而且,唔貴!!! 哈哈!

    ReplyDelete
  3. Vicky,
    ~我發覺你好識得enjoy your life~ 有時間,cooking真係好開心呢~我都好鐘意食雪糕,可惜而家要介口lu
    [版主回覆04/29/2008 05:09:00]MaGGie:   ~ 你話我好識enjoy 生活..其實我自己都唔知自己enjoy 定唔enjoy life 架!! 我自己仲意做咩就做咩囉!! 哈哈!! 整蛋糕, 係我興趣黎架!! 但無理由剩係識整蛋糕, 唔識煮飯嗎!! 所以,,我都要慢慢學習緊煮飯囉!! 但我好享受整野食嘅過程!!!    ~ 你真係要忍口,唔食得雪糕住喇!! 費事影響氣管,再返發!! 你食藥,都要食晒個療程架!! 就算好返, 都要食晒醫生開比你啲藥架!! 準時食藥, 咁先可以好架!! 好返之後, 人都健康啲喇!! 做完assignment 去邊度玩都得喇! Good luck

    ReplyDelete
  4. セ你鐘意將朱扒cut 幼?
    我比較鐘意成塊咬,個feel 好食肉獸咁!
    [版主回覆04/29/2008 05:27:00]高貓貓:   又比你發現到!!  由於我平時食飯, 好少用筷子架!! 用刀叉匙勺多, 如果我煮一塊塊豬扒...到食時都係切開一條條,細細件食!! 咪又係一樣...哈哈!! 所以,我煮豬扒, 多數將啲豬扒切(剪)幼, 食時方便啲嗎!!! 哈哈!  我諗我食飯時, 無咁似食肉獸囉!! 哈哈!!  

    ReplyDelete
  5. Brian放工會行超市幫你買嘢~~~  好sweet呀!!!
    [版主回覆04/29/2008 05:35:00]flying cupcake:   哈哈!! 有啲sweet 架!! 哈哈! 他放工,經開超市嗎!! 而且, 啲yogurt 雪糕又特價, 所以,就買返啲返屋企囉!! 因為我好仲意食雪糕架!! 差唔多每日食啲, 先開心!!屋企點都要有啲雪糕看下門口架!! 哈哈!

    ReplyDelete
  6. silicon 係易啲甩, 同埋唔會咁易燶呀
    [版主回覆04/29/2008 06:44:00]通少:   係呀!! 你講得岩呀!! 我就係仲意silicon 唔洗落油都好容易啲甩and 唔易濃, 所以, 我依家買蛋糕用具都留意咗好多silicon 啲野架!!

    ReplyDelete
  7. Vicky: ~我老公都成日叫我買用膠做既mode架,佢就係好似你話齋, 易脫個蛋糕囉!你好鬼有心思,知道Brian一返黎實餓,就整定 咁多好野食!有前菜薯仔沙律,主菜洋蔥豬排同埋甜品朱古力 cake,一個好完整既dinner呀! ~你地又會習慢一齊拎信既?唔通你等唔切Brian返到黎先見到佢^.^ 我無食過yogurt 雪糕,同TCBY一樣的嗎?我諗如果係既話,就會健康d囉!
    [版主回覆04/29/2008 14:13:00]陶陶夫人:   ~ 你真係見有特價就買個silicon 啲模用喇! 因為真係好好用架!!!! 唔洗查油, 啲蛋糕好容易甩出黎架! 而且, 焗蛋糕時, 啲蛋糕邊邊唔會話太受熱而燶架!! 但用silion 入模焗爐時,就要買個baking pan 氈住囉!! 如果唔係個slilon 模太軟!! 當你隻手攞啲蛋糕入爐時,可以防止蛋糕液體被你手攞住個silicon 模, 啲壓力迫啲蛋糕液流咗出黎!!
       ~ 我唔係太有心思,  你誇賞我喇!! 有時,都係因為Brian一放工就肚餓, ,要我整啲snack出黎, 但整snack 都需時嗎!!! 我費事臨急臨忙整, 失晒啲水準,仲晒食物喇!! 所以, 我襯有time時間就整啲野食囉!!!放係雪囉!!自己肚餓都食得!!!  而我平時整啲dinner好求其架!!! 一蝶餸,一蝶菜就開飯架喇!!! 哈哈!! 係今日試玩新玩具,就整埋甜品囉!!!順便做飯後甜品!  如果得我一個, 可能我只係整蛋糕, 就當dinner 喇!! 哈哈!
      ~ 你笑我, 話我等唔切等Brian 返屋企....哈哈!!! 其實,我哋一齊攞信, 係因為我哋個郵箱係apartment 地庫,我放工時, 就比較多人等電梯, 所以, 我費事專登落去地庫攞信, 但Brain 放工時間比較遲, 無咁多人等電梯,  因此, 就係個陣時約大家去攞信囉!! 而且, 我近排又等緊朋友信, 所以, 有啲緊張囉!! 去郵箱都密咗,哈哈!!
      ~ 我好耐無食tcby 喇!! 真係唔記得tcby 係咩味,....但yogurt 雪糕好明顯, 無咁甜, and 無咁多奶味, 但仍然好滑!!! 但就係喜歡滑這個感覺!!! 依家連食雪糕(小食)都要健康啲喇!! 希望可以save啲quota , 可以令自己將來都計續可以享受甜品喇!!

    ReplyDelete
  8. 嘩~肯定好甜~VICKY
    [版主回覆04/29/2008 14:14:00]迷迷(mic mic)   哈哈!! 係呀!! 唔洗叫都自動自覺買比我, 真係好開心架!!

    ReplyDelete
  9. Brian真係好ke~買定雪糕比你食
    [版主回覆04/29/2008 14:50:00]天使BB:   因為我喜歡食雪糕嗎!! Brian 見有特價,就入多啲比我囉!! 哈哈!!

    ReplyDelete
  10. (Empty)
    [版主回覆04/29/2008 14:51:00]MaGGie:   啲ballon 好cute喎!! 多謝晒!! 你都祝你日日係nice day 喇!!

    ReplyDelete
  11. yogurt我都未食過呀!~
    [版主回覆04/29/2008 14:52:00]小威威:   其實,香港嘅tcby 都係賣yogurt 雪糕架! 你經開就買黎試下喇!

    ReplyDelete
  12. 你啲新玩具買左就快手拎嚟用
    我... 仲有好多都未拎出嚟用過呀~~
    真係唔知發晒晦未呀 哈哈
    [版主回覆04/29/2008 15:00:00]畫:   玩具真係買完就用喇!! 有時買咗放埋係一邊就唔記得架喇!! 哈哈!! 但講真吖!! 我都有好多新玩具仲等緊我用!! 哈哈!! 但係街見到得意玩具,就唔捨得走, 如果價錢ok, 我真係會搬啲玩具返黎屋企同我玩架!! 希望我啲玩具唔會因為唔用太耐,而發"毛"喇!!哈哈! 不過,有時整野食都好講時機同心情, 有心情就會搞搞新意思, 咩都想整!! 而時機,就係要睇下雪櫃有咩材料比我玩我啲玩具!哈哈!

    ReplyDelete
  13. 冰冰Tracy Ice27 April 2008 at 01:55

    心型蛋糕吃了甜丝丝呢 !!!
    [版主回覆04/29/2008 15:01:00]歐冰冰@比樂太太:   係呀!

    ReplyDelete
  14. 個心型蛋糕好正呀!!
    不過我地係星期六整既蛋糕就失敗左啦
    [版主回覆05/02/2008 04:41:00]Bの家:   ~ 我都係喺街見到依個心型蛋糕...覺好得意, 所以,就即刻買返屋企用!! 哈哈!! 見到唔同形狀食物..食個陣時都會開心啲!!   ~ 我上次見你用電飯煲整蛋糕,都唔錯呀!! 其實,我初頭整蛋糕都唔好食架!! 係撞板耐咗...就觸到技巧!!

    ReplyDelete
  15. 心型蛋糕, 好 sweet 呀 !!
    你真係好有心機整野食呀 !!  每次見到都好想食呀 !!  brian 真係幸福呀 !!
    [版主回覆05/02/2008 04:46:00]new beauty sandy:   ~ 我見心型蛋糕模好得意,所以,就買囉!! 哈哈!!   ~ 我其實,已經少做咗甜品喇!有時都比Brian 問..點解唔整甜品架!! 哈哈!!   ~ 我知你都好喜歡甜品...有無用甜酒送甜品,..好正架!!

    ReplyDelete
  16. 初到訪~~妳好~~
    見到妳識整咁多嘢食好叻好開心~~
    尤其係妳可以隨手好隨意就可以整到樣甜品出嚟好犀利!!
    有嘢樣想請教妳ga~~唔知可唔可以幫到我呢??
    最近我想買個焗爐,但唔可以太大(無地方擺> <).請問有無好介紹??
    打攪晒~~
    [版主回覆05/06/2008 14:00:00]~ 你唔好咁講, 我整野食都係學習當中,...仲有好多甜品等住慢慢學!! 有時做啲甜品,唔係次次都好食架!! ~ 我係你個樹解答咗你問題...你見到嗎!! ~ Nice to meet you!

    ReplyDelete
  17. 哈~~
    我收到妳嘅留言靱.焗爐問題未解決得到,um...想整嘅話揀中式甜品嚟整囉~~
    不過之後我聽過有人話如果布甸加雪糕落去整會滑啲好食啲,唔知妳有無聽過呢?
    [版主回覆05/08/2008 03:44:00]~你想買焗爐, 你就係香港, 就慢慢去百貨公司行下, 見得多啲, 就會對焗爐多啲了解!! ~我都見你整咗啲中式甜品, 睇黎..你對甜品都好有興趣!! 但我未聽過布甸加ice-cream 會滑啲, 我多數整布甸都係加三花淡奶!! 哈哈!  

    ReplyDelete