12 號的前奏

April 11 (Friday)
         其實, 每星期嘅星期五係特別開心
smile42.gif image by vickyngkiki
!! 因為可以放weekend 喇!! 而且, 今個星期比較特別, 因為12 號係星期六, 所以, 特別興份! (之前, 看我blog 啲人都知, 我每個月12 號都係同Brian 慶祝相識記念日
hellokitty19-1.gif image by vickyngkiki
黎架!!----我唔係晒命!! 只係想將我日常一一生活記錄
kitty7.gif image by vickyngkiki
read-study.gif image by vickyngkiki
在這裡!)

               
edge-heart3-1.gif picture by vickyngkiki
edge-heart3-1.gif picture by vickyngkiki



         今日, 一放工就同Brian 走咗出街!! 因為我哋要買野預祝12 號!!  其實, 早在成個星期前, 我哋已經相討今天會點慶祝!! 哈哈!! 我同Brian 首先去咗department store 買咗一set 兩件嘅煎pan
food-fried-icon.gif image by vickyngkiki
(因為剛好今日有特價), 之後, 就去咗買個indoor 燒烤爐!!  你哋會問:  點解我無啦啦, 會買個indoor 燒烤爐??其實﹐我係好喜歡bbq 的人!! 我大廈house-financial-building.gif image by vickyngkiki每逢summer 都會係大廈花園flower-3-1.gif image by vickyngkiki
 
flower-21.gif flower image by vickyngkiki裡放設好幾個bbq 爐供給大廈住戶使用!  但燒烤爐無得預訂, 係先到先得!! 大家唔同住戶倫住使用!! 我好樂意排隊燒野食!! 等燒野食途中又可以同啲大廈人傾下計smile01.gif image by vickyngkiki! 八啩下! 又可以享受陽光weather-sun-2.gif image by vickyngkiki!  但Brian 好怕等, 而且很怕熱, 有時都唔係太願意等太耐先燒到野食!! 而且, bbq 爐係晚上九點半就關閉!! 有時Brian 晚上八時才放工!! 根本都燒唔切野食!! 因此, 今年就決定買個indoor 燒烤爐返屋企, 鐘意幾時燒, 就幾時燒囉! 而個indoor 燒烤爐就當我12 號禮物喇!! 哈哈!

                   
edge-heart3-1.gif picture by vickyngkiki
edge-heart3-1.gif picture by vickyngkiki



          買咗indoor 燒烤爐, 當然, 就要買bbq 野食喇!! 我哋係超市
house-grocery.gif image by vickyngkiki
左框右框, 而且, 有啲肚餓, 所以, 越買越多野食, 買咗羊肉漢堡扒
food-meat-3.gif image by vickyngkiki
, 豬扒
food_beef.gif image by vickyngkiki
, 香腸, 茄子
veg-Eggplant.gif image by vickyngkiki
, 青瓜, 飲品, 三文魚, 同埋其他我唔知名嘅魚返屋企bbq!! 總之, 就買到成車都係放滿野食!!

                   
edge-heart3-1.gif picture by vickyngkiki
edge-heart3-1.gif picture by vickyngkiki



          嘩!! 返到屋企, 就緊係開個indoor 燒烤爐喇!!  bbq
food-steak-2.gif image by vickyngkiki
真係 好好玩, 好似玩韓燒咁!! 其實, 我全程都係等Brian 燒, 而且, Brian 燒野食,多數都係燒得啱啱好!! 我全程都係等食多!!  仲食咗好多野
smile48.gif image by vickyngkiki
!! 食到肚都漲,哈哈!

                   
edge-heart3-1.gif picture by vickyngkiki
edge-heart3-1.gif picture by vickyngkiki


arrow-t-pink.gif image by vickyngkiki
買野買到成架車,後尾座位都放滿晒野!!!  買咗indoor燒烤爐喇!! 可以燒野食 and 整薄薄三文治!!0




arrow-t-pink.gif image by vickyngkiki
前排,我用開個煎pan,已經比我整壞咗!......今日,  好開心!! 我買咗兩個新煎pan 黎替換!! 係T-fal 黎架!! 中間粒紅點係受熱時會轉變到更加紅, 我就知道個pan 已經熱咗!! 可以煎野食喇!!0



arrow-t-pink.gif image by vickyngkiki
依個就係indoor 燒烤爐喇!! 插電後, 將個爐灘開, 就可以bbq喇!! 我哋燒好多野食!! 哈哈! 0




arrow-t-pink.gif image by vickyngkiki
整咗兩件panini 三文治, 藍色個蝶係羊扒三文治,黃色個蝶就係火腿,雜菜三文治!! 好好味!0




arrow-t-pink.gif image by vickyngkiki
飯後,仲有芝士蛋糕做甜品!! 係我之前一日預先整定架!0



15 comments:

  1. 前奏已經咁豐富 正日咪仲精彩!!!!
    一年十二個有都有 12號... 嘩... 計埋計埋..仲有其他節日 咪有好多禮物.. 哈哈哈哈
    好正呀~~ 係屋企 bbq!!! 見到塊三文魚扒好想咬啖呀~~~~
     
    [版主回覆04/17/2008 04:13:00]畫:   ~ 其實,我同男朋友都好想買依個bbq 爐好耐喇!! 就岩12號,咪買黎用囉!! 哈哈!!   ~ 依日因為新買咗個爐,所以, 咩都想燒黎食架!! 哈哈!! 你見到喇!! 又三文魚,又有肉,and 腸! 真係食咗好多野呀!! 哈哈! 但Brian 燒野食,真係有一手!! 燒得好好味架!

    ReplyDelete
  2. 冰冰Tracy Ice14 April 2008 at 09:30

    12日,相识纪念日。。好甜蜜耶!
    [版主回覆04/17/2008 04:15:00]歐冰冰@比樂太太:   哈哈!! 初頭係我迫我男朋友慶祝12 號相識記念日架! 到後來慶祝依日成為一個習慣!! 哈哈!

    ReplyDelete
  3. 個BBQ 燒烤爐好正咁,難唔難洗?以前買過D 韓式 BBQ 爐,難洗到暈,打入冷宮好耐!
    [版主回覆04/17/2008 04:36:00]高貓貓:   個爐又唔係好難洗喎!! 就咁用百潔布and 洗潔精就ok架喇!! 我都好仲意韓燒架!! 韓燒都好好玩! 但係街食完韓燒成身都係味架!! 哈哈!

    ReplyDelete
  4. 嘩~ 你都係買左呢個panini press/grill呢? 同我果個一模一樣呀~ 係咪好好用呢?
    [版主回覆04/17/2008 04:56:00]睛天娃娃:   ~ 我同男朋友見到你個Panini press, 所以,先心 郁 郁想買!! 其實,我哋之前都諗過買Panni press!! 但"的"唔係心肝!! 見你啲panini 咁好食, 我同男朋友即刻上網做啲資料搜集!! 最後,決定買依個囉!! 同你個panini press 一樣!! 哈哈!   ~ 嘩!! 真係好好用!! 好快就熱辣辣嘅三文治係我面前!! 好開心!

    ReplyDelete
  5. 個GRILLER, 我見過, 不過無買到
    會唔會燒到好大煙呀?
    [版主回覆04/17/2008 05:13:00]通少:   我做過實驗喇!! 如果燒有皮嘅雞會大煙啲!! 但燒下腸,veggies, 魚,豬扒都ok!! 唔會太大煙!! 不過,我都係廚房開大袖氣扇先燒架!! 唔想同你爭bbq爐,謂有用依個方法喇!

    ReplyDelete
  6. 每月12號係相識紀念日....有無10年呀?
    [版主回覆04/17/2008 05:36:00]心樂:   ~ 初頭係我話要慶祝12號依個日子架!! 點知,就慶祝到依家喇!! 我哋無十年, 但都快架喇!! 哈哈!   ~ 我都發覺你同你男朋友好sweet! 我見你哋係weekend 都一齊出街周圍去!

    ReplyDelete
  7. 喺屋企都可以bbq真係正,仲要Brian爐埋比你食添~~~indoor好實用同好方便呀~~~
    [版主回覆04/17/2008 05:42:00]檬檬:   ~ 我哋其實,想買indoor 燒烤爐好耐喇! 係咁岩12號!! 咪走去買囉!! 哈哈!! 而且,我又好仲意bbq!!   ~ 唔知點解Brian好仲意做bbq man架!! 我咪有得佢燒囉!! 我有得食就開心! 哈哈!

    ReplyDelete
  8. 你買個爐好好呀,雖然我地有BBQ係patio出面,但我好鐘意panini,死啦,搞到我又想買添
    [版主回覆04/17/2008 05:49:00]Mui:   ~ 我都唔知幾想我依家住果個單位有露台呀!! 所以,我bbq 都要係廚房開大袖氣扇燒野食!! 哈哈! 你夏天時, 可以攞上船到整Panini 都得架!!   ~ 依個爐整Panini 真係一流架!! 而且依個爐熱!! 所以,一陣間就有Panini 食!! 而且食Panini 又健康呢!! 如果你仲意食Panini就快啲買喇!! 哈哈! 而且,依個Panini 都唔難洗, 就咁用洗潔精 and 百潔布清洗就ok架喇!!   ~ 我係咪好似魔鬼!! 係咁叫你買野!! 哈哈!!

    ReplyDelete
  9. 個爐都幾好喎 ,, 不過怕好難清理啫 ~~
    [版主回覆04/17/2008 06:07:00]亞咪:   ~ 你好!! Nice to meet you 呀!   ~ 我好仲意個爐呀!! 我覺清洗都幾方便架!! 就咁用普通洗潔精 and 百潔布清洗就得架喇! 而且, 黑色塊燒pan 係可以擦出黎洗架! 好方便!

    ReplyDelete
  10. 冰冰Tracy Ice14 April 2008 at 20:25



    [版主回覆04/17/2008 06:08:00]歐冰冰@比樂太太:   啲icon 好cute呀!! Thank you!

    ReplyDelete
  11. 難洗唔難洗呀????  幾時請我嚟你樹bbq
    [版主回覆04/17/2008 14:48:00]flying cupcake:   ~ 都唔係太難洗, 個兩塊黑色燒板係可以獨立擦出黎洗, 我好求其用百潔布and 洗潔精清洗就ok!!    ~ 你想食bbq 呀!! 我攞個爐去你度燒喇!! 哈哈!! 順便可以探畫楣嗎!! 哈哈!

    ReplyDelete
  12. T-Fat Pan易洗易用... 而且好耐用呀!~
    [版主回覆04/17/2008 14:58:00]小威威:   其實,我之前都用過好多唔同牌子啲鑊!! 但我成日都燒壞鑊, 希望,今次依個T-Fal 嘅紅點會提醒我喇!!

    ReplyDelete
  13. Vicky, happy anniversay to u and Brian~ Needless to say, you must have a greta day with him!
    [版主回覆04/17/2008 14:59:00]MaGGie:   多謝晒!! 其實,初頭係我話要慶祝12 號依個日子!! 點知, 就慶祝到依家!! 哈哈!!

    ReplyDelete
  14. You are so sweet with Brian. To celebrate 12 times a year !
    I also like bbq. The bbq stove is very good.
    [版主回覆04/17/2008 15:10:00]happy Girl:  ~ 哈哈!! 其實,初頭係我話要慶祝12 號架!! 但就不知不覺慶祝到而家!! 哈哈!!  ~ 我同Brian 都愛上依個bbq 爐!! 真係好好用, 而且, 好方便, 好好玩!!

    ReplyDelete
  15. Vicky:
    ~嘩...個BBQ爐好大喎,放到咁多野食真係唔使出去BBQ啦!話你知丫,我其實都好鍾意BBQ架,以前係HK,幾乎每月一兩次架,而且係去任食任燒既BBQ場,我去開o個間係全草地又有魚塘,佢d野食又醃得好喎!最最最緊要係又平又近我屋企呀!BBQ黎講,最鍾意係燒黑椒牛丸,真係正到爆,其次就係雞翼同燴stweet potato啦!嘩....真係越講越遠啦我!但你地咁樣燒法,會唔會整到間屋好大油煙呀?
     
    [版主回覆04/17/2008 15:34:00]陶陶夫人:    ~ 我同你一樣,我都係bbq狂熱份子黎架!!    ~ 其實,依個bbq爐係可以接埋用!! 又可以坦開用!! 所以,好方便!! 我用咗依個爐幾日喇!! 玩得好開心!! Brian 喜歡做bbq man!! 哈哈!講真,屋企有個bbq 爐, 就唔洗落樓下花園同其他住戶倫流燒野食,我幾點鐘燒野食都得!!  但我居住緊個單位係無露台架!! 所以,個bbq爐要放係廚房燒!! 開大袖油煙機先燒囉!! 但如果燒有皮嘅雞,就會好多油煙!! 但如果好普通燒下腸仔, 漢堡扒,魚, 豬扒,海鮮, veggies,都 ok架!! 我最喜歡可以整到panini, 我叫薄薄三文治!! 哈哈!   ~ 我係香港未試過去啲有人prepare好晒啲燒烤場燒野食架!! 我聽到你講到啲燒烤場,咩都幫你準備好晒, 好似幾方便呀! 而且, 幫你醃埋啲燒烤野食, 照你話齋, 啲野好似醃得好好喎!! 最好就係,燒完可以拍拍pat pat 走人,唔洗執野,而且,事先又唔洗準備食物!!   燒都燒得舒服啲!! 唔怪之得你係香港成日燒喇!!    ~ 你依家係咪住緊house? 如果你咁喜歡燒野食!! 你都買返個bbq爐下野食吖!! 係外國最好就係夏天享受下太陽!! 因為依度啲冬天好長架!

    ReplyDelete