Back home

March 29-30 (Saturday-Sunday)
     一朝早就同Brian and TT 仔仔一齊返媽咪度喇!! 我平時都係坐交通工具transportation4-1.gif image by vickyngkiki上去媽咪屋企
house-person.gif image by vickyngkiki!! 今日, Brian 得閒就同埋我一齊返去媽咪度囉!! 嘩!! 一出門口渣車無幾耐!! 條街就開始擠車, 真係擠到行兩步就停一停!! 都唔知咩事咁擠!! 真係擠到lunch time....我就索性係車度打電話比媽咪, 不如係restaurant 等!!  幾經重重嘅 traffic 終於到媽咪指定嘅restauranthouse-shopping.gif image by vickyngkiki見面!!

                  
edge-sweet-1.gif picture by vickyngkiki
edge-sweet-1.gif picture by vickyngkiki


     我返媽咪屋企都係同屋企人飲下茶drink-tea-set-1.gif image by vickyngkiki07A5ADADB1B4A1B9CF2F02A4A4B4A1B9-13.gif image by vickyngkiki,買下野,傾下計,食下媽咪啲野食, 飲下湯
drink-soup-3.gif image by vickyngkiki咋! 最多係打埋牌mahjong-1.gif image by vickyngkiki! 就係咁!! 但今次有少少唔同,  因Brian 早到我媽咪度, 飲完茶就帶咗我班妹去食gelatoice-cream-ice2-1.gif image by vickyngkiki(雪糕), 順便遊下車河! 之後,  就返屋企食媽咪愛心dinner, 食完飯,  Brian又同我啲妹一齊玩, Brian 為我啲妹準備咗啲玩具!!  又一齊打下機sport14.gif image by vickyngkiki
咁囉!!  玩到我啲妹顛晒!! 我五妹臨瞓仲同我講!! "話黎緊幾個星期開始考試!! 不如, 叫Brian 哥哥(我五妹係咁叫Brian) 過咗四月中返黎同我再玩過喇!!"   我聽完都笑晒口!! 乜原來Brian 真係咁好玩架??

                  
edge-sweet-1.gif picture by vickyngkiki
edge-sweet-1.gif picture by vickyngkiki


     今次, 我返媽咪度!! 媽咪同daddy 又為我準備好多食物比我帶返自己屋企!! 有雞, 豬扒, 蜜豆, 蝦 之如似類!! 我parents 最怕我平時食野求其架喇!! 又話怕我放咗工先
煮飯, 整到好夜先開飯!! 媽咪直情比咗啲花椒, 八角我!! 叫我自己鹵啲肉放係雪櫃, 一放工就有得食喎!! 我成日都話自己會去超市買野
llittle-people-shop.gif image by vickyngkiki
!! 但我媽此終覺買野比我會放心啲囉!!   所以,媽咪買比我啲野!! 我通通得會攞晒架!! 多謝晒你,媽咪!!

                 
edge-sweet-1.gif picture by vickyngkiki
edge-sweet-1.gif picture by vickyngkiki


arrow-blue.gif image by vickyngkiki
我本來整咗蛋糕攞返屋企架!! 但試味時, 發覺啲海棉蛋糕唔夠軟棉棉, 所以, 無攞到返媽咪屋企!! 唔成功啲野就自己食!!但四and 五妹話下次一定要帶草莓蛋糕返媽咪度喎!0



arrow-blue.gif image by vickyngkiki
一返到去媽咪度, 就一定去restaurant 食野!! 我好懶, 無影到點心啲相!! 但食完點心, 我daddy見叫咗個魚翅撈飯, 咁特別,先影張相咋!! 啲魚翅都唔係魚翅黎架, 有啲魚翅碎, 加埋啲唔知咩野!! 但幾好食!!  飲完茶無幾耐, Brian 就帶咗我成班妹去食雪糕!! 佢哋唔知食得幾開心呀! 食完仲周街走, 見鋪就想入!! 好似食雪糕食到傻咗!!0






arrow-blue.gif image by vickyngkiki
夜晚就係食媽咪煮嘅飯, 有魚,有金針雲耳蒸雞, 蒜容豆苗, 凍蟹, and 微荳排骨葛湯! 食完飯, Brian 就攞咗個二十年前細個玩嘅玩具出黎!!  係彩色嘅PC Engine GT, 我啲妹覺得好新奇, 玩到唔捨得放手!0






arrow-blue.gif image by vickyngkiki
到星期日Lunch time 同咗媽咪去一間chinese restaurant 飲茶!! 依間restaurant 係由一間西餐店換變而成架!! 所以, 啲裝飾幾好架!!  食完lunch,去咗三妹男朋友間便利店,本來買份報紙架!! 點知買晒!! 所以, 就幫襯買包朱古力!! 依包朱古力裡面有啲爆炸糖架! 所以, 食到個口"book book" 聲!! 哈哈!!0






8 comments:

  1. 冰冰Tracy Ice4 April 2008 at 23:48

    !! 这个是魚翅撈飯啊?
    [版主回覆04/08/2008 09:01:00]歐冰冰@比樂太太:   係呀!! 依個就係魚翅撈飯喇!! 其實,都係得個名咋!! 邊有魚翅食吖!! 但個飯就幾特色囉!

    ReplyDelete
  2. 個 "魚翅撈飯" 賣相好靚好特別呀 !!
     
    [版主回覆04/08/2008 09:04:00]new beauty sandy:    ~ 個魚翅撈飯都係得個名咋!! 實質邊有咁多魚翅吖!! 如果我有錢,都唔會咁食魚翅喇!! 哈哈!!    ~ 但而個飯, 都幾好食!! 啲飯炒得幾香,幾乾身!!!

    ReplyDelete
  3. 個魚翅撈飯好特別呀!我都想試下
    你地係咪去左名門金宴度食lunch呀?
    我都買左你買個包chocolate eggs,食左大半先發覺係有popping candies係裡頭,唔怪得知"扑扑聲"啦 記得細個買個d爆炸糖,覺得好得意,我哥哥仲"教"我用可樂黎送,爆到不得了!
    [版主回覆04/08/2008 09:20:00]Mui:   ~ 個魚翅撈飯, 唔係名門金宴度食架!! 個飯係"凱龍旋"restaurant食架(我星期六去食架)!! 啲魚翅當然唔係真魚翅喇!! 但蝶飯好大蝶架! 味道都ok!! 都幾特別架!! 你出Toronto 都同你parents 去試下喇!   ~ 星期日係去名門金宴食lunch!! 我成日都覺名門restaurant 啲燈飾and 啲壁畫好靚架!! 所以,今次忍唔住同名門restaurant 影張相!! 哈哈!!   ~ 包popping candies 我係三妹男朋友間便利店買架!我都係見到有popping 依個字先會買!! 因為好耐無食爆炸糖喇!! 哈哈!! 我都記得你係買依個牌子啲朱古力比你啲姨甥女 (定係姪女)係復活節食!!   ~ 我無試過將爆炸糖混埋可樂一齊飲!! 但我聽過咁樣食法!! 啲爆炸聲會好利怕架!! 哈哈! ...你哥哥好好笑,整估你都有架!! 哈哈!

    ReplyDelete
  4. 最開心都係一家人一齊有講有笑喇~~~仲有好多好味既餸食添~~~
    [版主回覆04/08/2008 09:24:00]檬檬:   ~ 返屋企食飯, 好開心架!! 媽咪次次都會煮好多食!! 而且成家人好多野傾架!! 講都講唔停!! 好熱鬧! 哈哈!   ~ 你平時weekend,我都見你話返屋企同你parents 飲茶!! 你weekend 都過得好開心呀!!

    ReplyDelete
  5. 你屋企人真係相處得好好呀~~~
    魚翅撈飯個 Look 都幾型喎 哈哈哈
     
    [版主回覆04/08/2008 09:28:00]畫:   ~ 我屋企多人嗎!! 一人一句, 就好多話題, 好多野講架! 哈哈!! 而且女仔數量又多!! 成日都講到停唔到!! 我記得係聖誕節返屋企時, 講到喉嚨都沙!! 哈哈!   ~ 個魚翅撈飯, 係daddy 係restaurant 食點心時!! 見到restaurant 個餐牌有依個飯點!! 哈哈! 個名好特別!! 咪叫黎食囉!! 查實, 魚翅撈飯, 都無咩魚翅,都係gimmick黎架!

    ReplyDelete
  6. "魚翅撈飯"我初頭以為係粽?!
    Brian 個PC Engine GT我都未見過呢!好新奇!
    [版主回覆04/08/2008 09:41:00]高貓貓:   ~ 哈哈!! 我初頭覺個飯似個金字塔形狀多啲!! 哈哈!! 但你話個飯幾似個粽, 又幾似喎!! 哈!!    ~ 個PC Engine GT 係Brian 二十年前啲玩具黎架!! 他突然間記得咪攞去我媽咪屋企比我啲細妹玩囉!! 我都估唔到二十年前啲玩具,到而家二十年後仲玩得!! 哈哈!!

    ReplyDelete
  7. Vicky: ~你媽咪都好錫你呀,驚你一個人係出面食唔飽著唔暖呢! 我媽咪都係架,上次黎美國,都買左好多野食俾我,以前成日 叫我唔好食咁多朱古力,但今次就主動買俾我,我地好開心架! ~我覺得Brian都真係好錫你班妹,我次次睇親都會帶佢地去食 雪糕既!而你就次次都會帶d甜品返去俾佢地食,見你一家咁close, 真係好難得架,你一定要好好珍惜呢! ~你爸爸叫既魚翅撈飯真係幾誇喎,我諗可以係碎翅式者係素翅 黎,如果唔係成本都幾貴,但我個人覺得,如果真係用真魚翅黎撈 飯就係浪費左少少!
    [版主回覆04/08/2008 10:13:00]陶陶夫人:   ~ 我覺得媽咪到而家真係好怕我食唔飽着唔暖!! 我而家我仲高大過媽咪喇!! 媽咪都當我係細路仔架!! 媽咪真係好錫我喇!!! 每次返屋企,媽咪真係為我準備好多野架!!! 見到有野岩,就會順手買比我!!! 連我仲意食啲零食都會買比我!!! 真係好溫暖架!所以, 媽咪買野比我, 我都會帶晒返去自己屋企, 唔會令媽咪失望架! 講真, 我都唔知點樣多謝媽咪好!!我第時,做媽咪都唔知有無我媽咪做得咁好!! 我早排見到 你parents 黎咗你個樹, 你盡量帶你parents 周圍去, 又食啲好野食!! 你做咗咁多安排,你parents 會見到架! 佢哋一定好開心!! 你parents 今次黎你個樹,(我覺得)你parents,其實,係順便睇下你係米國生活好唔好!!!  生活慣嗎!! 他們飛咗半個地球揾你, 他們都係關心你!!! 而個世界啲parents 就係咁關心自己啲兒女喇!我見你parents 連朱古力 and 白色ps3都買比你!! 你parents 今次黎你個樹真係安排咗好耐!!所以,我明你點解會咁開心!!!      ~ 我有啲妹同我年齡都差一段距離架!!! 我同Brian 拍拖時, 我有啲妹仲好細個, 真係豆丁黎架!! 哈哈! 而Brian係自己屋企又係獨仔,  所以, 見到我啲細妹, 我啲妹又叫Brian 做哥哥!! 所以, Brian 對我啲妹真係好似細妹架!! 有時我話要返媽咪屋企食飯, Brian 就已經諗定帶我啲妹玩咩, 食咩!! 玩到顛架!! 哈哈!  我明,依個世界真係好難揾到一個人,又錫我又錫我屋企人, 我會好好珍惜!!!!    ~ 個飯係  gimmick 黎架!! 係我daddy食食下點心!!! 見到個餐牌有個魚翅撈飯叫, 個價錢,又合理,咪叫黎食囉!! 哈哈!!其實,都係得個名之嗎!!! 邊有魚翅吖!!! 但幾特別, 好有特色!! 但,講真吖!! 我有錢都唔會咁樣食魚翅喇!! 學你話齋, 咁食法,真係好浪費!!!

    ReplyDelete
  8. 嘩~ 乜你有好多個妹架? 一家人好開心好熱鬧呀~
    [版主回覆04/08/2008 10:24:00]睛天娃娃:   ~ 我係有好多妹妹架!! 我哋有五姐妹!! 全部都係女,就自然好多野講喇!! 一人一句,都有五句說話喇!! 哈哈!!!   ~ 我間唔中都會返媽咪屋企食飯, 一家人坐埋一齊食飯, 真係好熱鬧!! 而且, 媽咪煮啲野永遠係最好味架!!

    ReplyDelete