encore 食店

March 28 (Friday)
     Yeah! 一放工,就同Brian and TT 仔仔 走咗出街喇!! 首先,去行一行街先littlewalk.gif image by vickyngkiki
!! 去咗一個商場行, 但就無咩收獲, Brian 竟然一邊行一邊話肚餓, 仲買咗排朱古力食
cake-sweet1.gif image by vickyngkiki!! 好喇! 我都唔好行太耐喇!! 去食飯喇!! 今日, 又係去返上次去過果間"大有名糖" 囉! 其實, Brian 已經掛咗依間食店成個禮拜, 自從上次食完依間食店, 就已經好想再去過!! 終於係今日,又去過!! 但我哋撞啱係dinner 時段去食, 所以,就比上次多人, 坐都坐得無上次咁舒服!!
             
edge-star-4.gif picture by vickyngkiki



      其實,我都好仲意去依間"大有名糖"架!! 因為依間食店啲除咗有飯, 麵, 餸, 小食"埃" 之外, 仲有甜品"埃"架!! 而且,啲甜品好好食, 又多選擇!! 大多數啲甜品都係chinese 甜品為主!! 我都好喜歡食chinese 甜品架!!! 成日覺得食完chinese 甜品個胃唔會太濟!! 而且覺得chinese 甜品好似會潤啲囉! ..... 但依間食店唔會成日去!! 因為依間食店離我屋企house-financial-building.gif image by vickyngkiki比較遠,要渣一倫車先到!!

                
edge-star-4.gif picture by vickyngkiki


      食完dinner, 我同Brian 仲去咗中獎杯間coffee shophouse-Coffee-Shop-icon.gif image by vickyngkiki飲免費咖啡drink2-4.gif image by vickyngkiki
!! 我開始對換我啲獎品喇!! 襯依家記得就換喇!! 到遲啲我真係會唔記得對換獎品架!!  我哋係咖啡店都逗留咗唔係太耐!! 因為我聽日要返去媽咪屋企!! Brian 得閒陪我一齊,一朝早就返去媽咪度house-kitty.gif image by vickyngkiki!! Brian 已經諗定啲節目, packfashion-Wrapping-Cloth-icon.gif image by vickyngkiki好晒啲野!! 諗住返到我媽咪屋企同我班妹玩littlepeople-12.gif image by vickyngkiki喇!! 哈哈!!smile23.gif image by vickyngkiki


               
edge-star-4.gif picture by vickyngkiki



arrow-red.gif image by vickyngkiki
Brian 碗飯---梅菜扣肉飯 (隻茶葉蛋係我order架!!)我dinner 就係梅菜滑雞飯, 唔好見個盅細細碗, 但其實依盅飯好大架!! 我都食唔晒!!0





arrow-red.gif image by vickyngkiki
由於盅飯太飽喇!! 我同Brian 叫咗一個甜品share!! 依個甜品係我點架!! 叫做"大有金撈", 裡面有鮮海底椰,什果,有球芒果雪糕, 有啲西米and 楊枝金露囉!!  我好仲意依間食店, 會逢上紅棗茶比每一位顧客架!! 






**各位blog 友,我慢慢會去返你哋道 leave messages!! 你哋等下我呀!

7 comments:

  1. 兩個蒸飯都好好味喎!我而家仲未食飯,睇到都好肚餓呀.....我鍾意你個飯,俾我都會叫你呢個食,扣肉我唔鍾意,太肥喇,不過睇落d扣肉都好正呀!
    而我最鍾意都係同你一樣,係食甜品呀!你呢個大有金撈,好掂,好好咪呀,仲好大碗添,正呀.....哈哈,就算我食到好飽,我都會食得晒一個甜品架!
    [版主回覆04/07/2008 15:34:00]爆炸魔女:   ~ 我同Brian 自從去咗依間食店,好似唔去唔安樂!! 因為啲野真係幾好食架!! 我係Apr5 都有咗食dinner!! 我都馬馬哋 扣肉架!! 但Brian 就極度仲意, 但我下次唔比再比佢  order 喇!!因為扣肉真係好肥架!!!  我胃口都同你一樣!!! 唔喜歡食太肥利!!   我哋好多野都好甲呀!我整到你肚餓呀!!!!! 我真係唔好意思喇!!  你下次食飽先黎我依樹喇!! 因我多數係weekend 都周圍同Brian 去食野架!! 哈哈!!   ~ 我都同你一樣,我食到幾飽, 個胃都會容立到甜品架!!!!! 我哋個胃都唔知係咪為甜品而整!!! 哈哈!! 依個撈我見檯檯都 order 都應該好好食!!!! 所以,我都唔執輸, 學人order 返個!!! 其實,依個撈真係好大碗,好彩個店員叫我哋order 一個咋,如果唔係真係食唔晒! 就唔好喇!!!! 但我好唔捨得見啲甜品食唔晒!!! 我清晒啲甜品先開心架!!! 哈哈!! 我一對住啲甜品傻傻哋架喇!!

    ReplyDelete
  2. 個甜品, 好大兜呀, 不過咁多野, 一定好正
    [版主回覆04/07/2008 15:39:00]通少:   依個甜品真係有好多料架!!! 食每一淡都有唔同野咬...真係好開心架!! 依間食店係 10  Ravel Road, North York (Finch 夾Leslie 呀!!!)  你黎多倫多都去試下吖!!

    ReplyDelete
  3. 我對個甜品比較有興趣......
    因為我鍾意食甜嘢食.... 但好多時朋友食完飯就話食甜品, 邊食得咁多, 通常飽到食唔落....所以真係寧願唔食飯就好食甜品啦~~~
    [版主回覆04/07/2008 15:43:00]細細粒:   ~ 我都係對甜品有興趣啲!! 我以前自己一個住,可以成餐都食雪糕當dinner架!! 個陣時細個會咁做!! 而家唔敢喇!! 怕肥嗎!! 哈哈!   ~ 香港好像近年喜歡食甜品, 好多人都會食完飯就話去食甜品!! 哈哈!! 不過食完甜品個人會開心好多架!!

    ReplyDelete
  4. 個甜品好好味呀,睇落好似都幾大碗咁喎!
    [版主回覆04/07/2008 15:46:00]Mui:   ~ 個甜品真係好yummy 架!! 而且甜品食完一定好開心!! 依間食店都有好多少食 and 飯order 架!! 可以食完飯,嘆埋碗甜品先埋單!! 哈哈!!   ~ 你出Toronto 都去食吖!! 係10 Ravel Road, North York (Finch 夾Leslie 呀!!)

    ReplyDelete
  5. Vicky: ~又係去大有名糖呀你地,睇黎佢都變成你地既飯堂啦喎! 見到d飯我好懷念呀,如果呢邊都有就好啦,其實呢邊既野, 但好鬼難食囉!扣肉飯雖然好肥,但真係好好味,我呢邊連 罐頭都好難買到,我老公仲話黎呢邊咁耐都無見過添呀, 但反而你地就有得堂食啦!唔得,我都要去加國住啦!!! ~楊支金露又係好想食,點解咁多野你食到時都係我鍾意 食架.....但都好,有得睇好過只係空想!唔知點解,食甜品好 似有另一個胃咁,食多多都得架!
    [版主回覆04/07/2008 16:00:00]陶陶夫人:   ~依間真係變咗我同Brian 嘅weekend 蒲點喇!!!! 好似weekend 一定要去一去先開心!!!! 哈哈!係你個樹買野食真係咁難買到好野呀!!!! 你黎加國吖!! 我帶你去超市行and 去食依間大有名糖吖!!我好似話去埋Niagara fall 玩添!! 我哋起瑪要見兩日先得喇!! 如果唔係點去得晒啲地方呀!哈哈!!   ~我都係, 我個胃好像有特別嘅空間比啲甜品咁!!! 有時見到甜品就想食!!! 食完先開心晒!!!我顛架!!.....你喜歡楊支金露呀!!! 我都係!! 覺得食完個感覺好清涼架!!!! 夏天食至岩!!! 但依邊唔係成日有靚芒果, 所以,有時啲楊支金露好似唔係時時都好食!

    ReplyDelete
  6. 大有金撈... 個名好好聽呀!~...
    [版主回覆04/07/2008 16:02:00]小威威:   好多人都係依個特別名,先order 依個大有金撈架!!! 但事實,真係幾好食架!! 我係甜品都話好食架喇!! 哈哈!

    ReplyDelete
  7. 咁哂你喇,咁多好味既野食~~~
    [版主回覆04/07/2008 16:03:00]檬檬:   我係幾仲意食野架!! weekend 會特別同Brian 出街食野!! 食埋甜品就最happy !! 哈哈!

    ReplyDelete