小心意

March 18 (tuesday)   一打開yahoo blog 就見到爆炸魔女留message 比我, 話已經收到了禮物
kitty-gift2-1.gif image by vickyngkiki
, 我真係好開心, 因為禮物能夠安全到達爆炸魔女手上!!

                      
edge-kitty5.gif picture by vickyngkiki

   我都思前想後
kitty-kncok.gif image by vickyngkiki
, 究竟買咩生日禮物給爆炸魔女好, 因為我今次想用郵寄方法!! 我也和Brian 係百貨公司, 行了一倫, 攞啲概念, 返屋企
kitty-home.gif image by vickyngkiki
慢慢諗, 到最後, 便選擇買廚具!!  因為我知爆炸魔女一定岩用!!  因為她很喜歡烹調美味餸菜給家人享用!! 我想廚具,一定會協助到爆炸魔女的!! 希望魔女能夠用得着 and 喜歡我依份小小心意!
                      
edge-kitty5.gif picture by vickyngkiki




   我自己都太耐沒有回港!! 都唔知香港有咩廚具係好用!! 唔理喇!! 自己覺岩心水嘅廚具,就買!!  她其實, 都同我講, 唔好破費, 再買野給她!! 但魔女生日, 就破界,送上一份小禮物
kitty-gift-3.gif image by vickyngkiki
! 魔女,你平時用咗咁多時間黎關心我!! 我已經好感動喇
hello-small.gif image by vickyngkiki
!!

                      
edge-kitty5.gif picture by vickyngkiki


 
   我早已同我自己講, 今次要忍口唔講比魔女知, 因為想比surprise 魔女!! 仲計好時間, 攞去郵局寄!! 其實, 我係第一次, 去郵局寄郵包返香港, 平時去郵局都係寄documents 多!!! 所以,我事前已經做咗啲準備功夫,去郵局問定啲人, 郵寄價錢, 點樣先可以安全到達!!!  比我學識多一樣野喇!!! 今次,係Brian 和我一齊去郵局寄!! 下次,我自己識寄架喇!!

arrow-triangle_purple_b.gif image by vickyngkiki
第一張相片, 就係喺屋企包裝禮物嘅時候影架!! 第二張相, 係Brian 寫好晒地址時影架!紅色鑊鏟 and 粉紅色手動打蛋器, 就係郵包裡面!0



kitty-write.gif image by vickyngkiki
爆炸魔女:
      今天你收到依份禮物開心嗎!! 我見你篇blog, 形容我依份禮物,形容得好生鬼!! 我一邊睇你篇blog, 一邊就笑咗出黎!!! 而且感覺你好開心!!! 所以,我忍口唔講, 比依個surprise你
kitty-gift-1.gif image by vickyngkiki
, 忍得好值得!!哈哈!!

     你有機會先用我送比你啲kitchenware,
cooking-tool-whisk-1.png image by vickyngkiki
 
cooking-tool-utensil.png image by vickyngkiki
. 你唔需要特"鄧"用架! 可能依啲kitchenware, 香港都會有得賣!! 可能,你廚房已經擁有依啲廚具!!無論係點.......希望你會喜歡這份禮物, 而且祝你廚藝, (包刮整蛋糕)會越來越進步! 因為我等住食你啲蛋糕
cake-cake-3.gif image by vickyngkiki
嗎!! 哈哈!!

     不過,你唔好再太破費,買野比我喇!!! 我知你黎緊會送禮物比我!! 我相信你應該係已經一早plan 好晒!!你真係好有我 and Brian 心,   所以,我好感激你對我咁好!!! 亦多謝你平時對我的關懷
kitty-heart-1.gif image by vickyngkiki
!! 真係....好高興認識你呀!!! 


                                              
kitty-drink.gif image by vickyngkiki
Happy birthday
cake-love2.gif image by vickyngkiki



Vicky


**係依篇文章我已經set 咗啲設定, 只有兩個人能夠睇得!! 一個係我,另外一個係邊個,....我唔洗講喇!! 


2 comments:

  1. 真係十分極之多謝你呀.....好耐好耐都冇人對我咁好喇!
    有好多說話我唔想係呢度重覆講一次,要等你收到我封信先講啦!
    你送什麼禮物俾我都會很喜歡,反而老公送一些名貴的禮物俾我都冇咁開心呀,係真架!
    因為我由小到大都係不着重物質的人,我會更在乎禮物背後那份無價的心意.....有好多人都會着重物質而變得麻木,買多咗名貴的禮物便會變得冇晒感覺,所以我一直都唔喜歡太物質主義架!(我知道呢一點你亦同我好相似,其實我地有好多想法都好相似架!)
    我生日仲未到,而你就已經咁快預備定禮物俾我,好似男朋友對女朋友咁呀!
    到我生日時,我會開篇blog,你到時再祝多我一次生日快樂丫!
    而家,都要先多謝你的祝福,雖然今年的生日仲未到,但而家已經開心晒啦.....淨係收到你呢份無價的禮物,就已經cover晒喇!多謝你呀!
    你等住收我的信啦!
    [版主回覆03/21/2008 04:48:00]爆炸魔女:   ~ 依篇blog 雖然係早咗啲post, 但你已經收到我的小禮物,....所以,就早少少post 依篇blog 上黎, 我打算你生日果陣我開私人網誌再同你講生日快樂架!!, 你寫你生日網誌, 我當然會再同你講多次喇!! 我仲準備咗啲cute cute icon 比你添!!      ~ 你唔洗多謝我咁多次喇!! 你生日嗎!! 都算係你大日子,都係作小小心意!! 其實,我送啲野都唔名貴架!!  (不過,我知你唔係太過物質啲人, 我亦知你同我一樣,覺得實用先至會買黎用) 我初頭係見到粉紅色手動打蛋器好岩你, 所以,先決定買廚房具比你! 因為你係粉紅色fans!! 我有問過啲售貨員有無粉紅色鑊鏟架!! 但原來只出過紅色and 黑色!! 所以, 就買紅色鑊鏟囉!! 你平時咁關心我,依啲小禮物真係何足掛齒呢!!      ~ 有時我諗禮物比Brian 仲無準備咁耐...因為Brian 好簡單, 新電話, 新科技, 朱古力蛋糕就會仲意!! 但我以前都會咁樣準備禮物比朋友架! 係讀中學時,可能多啲時間,真係會準備好晒,送禮物比人架!! 但大咗之後, 時間少咗, 而且生活圈子唔同, 就無咗依個行動!! 但唔知點解識咗你之後, 又有返依個行動喇!! 可能,我哋真係太好傾喇!! 最高興係你肯和我書信分享你過去, 我覺得我揾到個真正好朋友!! 我真係揾到呀!!  我見你已經寫上半part信喇!! 真係好期待下半part, 之後,你寄黎!!          

    ReplyDelete
  2. 呢篇blog淨係得我一個人睇到咋?我已經將你升級為 blog友中的親人 ,以後如果我有嘢淨係想同你講,就只有你一個睇到....
    我都要好多謝Brian咁落力協助你,將呢份禮物順利寄到我手呀,佢真係好好呀!
    今晚我食完飯,將你送俾我個兩個廚具搵個好位置收好,因為我把小廚具全部放晒係抽屜,所以順便就把抽屜執好,好好俾個地方佢地兩個呀!
    你呀,要覆我都唔好覆咁大段呀.....
    [版主回覆03/21/2008 05:20:00]爆炸魔女:   ~ 我好永恆呀!! 我升咗級呀!! 成為你blog 友中的親人, 我都跟你set 咗你係我blog 友中的親人喇!!我都係咁諗,如果有私人野剩係想同你講,我都會set 篇網誌, 得你一個見到,因為我個blog 得你一個set 做親人咋!!    ~ Brian 自己話陪我去郵局,我本來自己去架!! 但Brian 好像唔放心自己去郵局, 話晒我都係第一次寄咁遠, 所以,Brian就lunch time 陪我去, 我哋順便一齊嘆lunch!! 都係多得你咋!! Brian 都已經好耐無同我係閒日食lunch 喇!! 他忙得很!! 成日有電話call 佢架!!    ~ 嘩!! 你仲專鄧執櫃筒呀!! 你攰唔攰呀!! 我依兩支廚具好普通貨色黎架!! 你都比咁捨適地方佢哋瞓呀!! 廚具, 至緊要係你煮飯時間"就"手....就得喇!! 你唔洗特登"就"位架!!  不過,我都係,一有少少新廚具,會執一執地方擺放!! 因為我越黎越多廚房工具喇!! 雖然依屋係Brian 租, 但佢唔好知啲廚具放邊架!! 有時都要問我!! 哈哈!!   ~ 我都唔係有心,回咁大段比你架!! 但每次,同你講開就講唔停囉!! 因為真係好多野同你講嗎!! 哈哈! 你係咪睇到眼都檬埋呀!哈哈!!

    ReplyDelete